McLaren řekl, že výběr jezdců pro příští sezonu bude založen na tom, co pro tým bude nejprospěšnější z dlouhodobého hlediska partnerství s Hondou.
Tým z britského Wokingu je otevřen všem možnostem, co se jezdecké sestavy pro rok 2015 týče, když ani Jenson Button ani Kevin Magnussen nemají zatím nové smlouvy. Jedním z hlavních cílů týmu je Fernando Alonso. Zavodní ředitel týmu, Eric Boullier, navíc dal najevo, že McLaren s rozhodnutím počká do doby, dokud nebudou známy budoucí plány všech TOP jezdců.
"Pokud bude na trhu dostupný jakýkoliv jezdec, tak se budeme zajímat, jestli by se nám hodil. Naší strategií je, a to neříkám, že budeme měnit jezdce, být v pozici vyčkávání. Takže počkáme, dokud nepochopím, jak bude trh jezdců vypadat a to nejen v příštím roce, ale i v dalších letech. Plánem je dostat McLaren dlouhodobě na špici. A musíme vědět, co budeme dělat v dalších třech, čtyřech nebo pěti letech," říká Eric Boullier.
Jeho komentář tedy naznačuje, že pokud se jim do McLarenu nepodaří přilákat nějakého špičkového jezdce pro příští sezonu, tak si určitě nebudou zamykat závodní sedačky pro léta 2016 a 2017 nějakými dlouhodobými smlouvami s jezdci ne zrovna snovými. Na příští sezonu by tedy mohli podepsat s někým jen roční kontrakt a čekat na velký úlovek typu Fernando Alonso, Sebastian Vettel nebo Lewis Hamilton. Je třeba mít na paměti, že ač Fernando jezdí opravdu skvěle, tak ale už není nejmladší...
Dle některých zpráv je velmi pravděpodobné, že u týmu zůstane i pro rok 2015 Jenson Button a to i přes nedávné vyjádření výkonného ředitele skupiny McLaren, Rona Dennise. To Boullier na adresu Brita řekl: "Dělá dobrou práci. Chceme, aby naši jezdci jezdci vždy odváděli 100%. Od každého chceme, aby podával výkon a když nemůžete dostat výkonnost, kterou chcete, tak je to občas těžké akceptovat a jste frustrován. Ale je to stejné pro každého a my musíme tlačit na 100%."
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.
Mick Schumacher jedná s týmem Cadillac o své možné návratu do Formule 1 v sezóně 2026. Po období nejistoty a hledání nové příležitosti se zdá, že mladý závodník má reálnou šanci znovu se objevit na startovním roštu díky ambicióznímu projektu nováčka mezi týmy F1.
Odchod Jonathana Wheatleyho z Red Bullu přišel jako velké překvapení, protože ve týmu působil téměř dvě desetiletí na klíčových pozicích. Jeho rozhodnutí odchodu odráželo skryté napětí uvnitř stáje a naznačilo významné personální změny v konkurenčním prostředí formule 1.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.