Šéf Red Bull Christian Horner plně chápe postoj Lewise Hamiltona, který ignoroval týmovou režii Mercedesu během Velké ceny Maďarska. Pochvaluje si výkony svého Daniela Ricciarda a další triumf Red Bullu by podle něj mohl přijít na městské trati v Singapuru.
"Je to ne bezpochyby velmi těžké. Zajímavé u Mercedesu letos je to, že své piloty mezi sebou nechávají závodit - to proto, že mají takovou výhodu. Nejsou ohrožováni," uvádí šéf konkurenční rakouské stáje, která v šampionátu na druhé pozici ztrácí na Mercedes po 11 závodech 174 bodů.
"Proto Lewise můžete pochopit. Bojuje s Nicem. Pokud ho nechá jet svou nejrychlejší strategii, dostává ho to pod tlak. Z Lewisova pohledu je zcela pochopitelné říci: 'Dnes ne, díky,'" pokračuje Horner, který má bohaté zkušenosti s týmovou režii i jejím odmítáním - stačí vzpomenout na loňskou Velkou cenu Malajsie a kauzu "Multi 21", kdy Sebastian Vettel neposlechl a předjel Marka Webbera.
Hamilton svou neposlušnost vysvětlil tím, že by přišel nejen o čas na dráze, ale ke konci by jej Rosberg po své třetí zastávce připravil i o pozici, kterou před ním o půl sekundy uhájil. Z vítězství se nakonec radoval pilot Daniel Ricciardo, kterého si u Red Bullu nemůžou vynachválit.
Další vítězství Red Bullu by mohlo přijít v Sinapuru, ve Spa a na Monze budou podleChristiana Hornera zřejmě Force India i Williams rychlejší (foto: Red Bull Racing)
"Daniel jezdí na vrcholu vlny sebedůvěry. Řídí auto s takovou lehkostí a to mu sedí. Myslím, že to bylo sladší než v Montrealu, protože jsme je porazili, aniž by měli problémy," raduje se s vítězství na Hungaroringu Horner.
"Ve skutečnosti musí být Singapur naší další příležitostí. V příštích závodech půjde o omezení škod, protože Force India a Williams budou rychlí. My to pak budeme muset zkusit v zámořských závodech a dostat se nahoru," dodává šéf Red Bullu.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.