Do týmové bodové "pokladničky" přispěli jezdci Ferrari v poměru 8:2 v neprospěch Fina, avšak ani tento fakt není pro nového šéfa týmu, Marca Mattiacciho, důvodem, aby nad svým druhým jezdcem zlomil hůl. Naopak, pro rok 2015 s ním počítá!
Začíná Kimiho Räikkönena Formule 1 pomalu ale jistě nudit? Špatné výkony jezdce v této sezoně by tuto teorii potvrzovaly. Rozloučí se mistr F1 z roku 2007 po uplynutí smlouvy s Ferrari na konci sezony 2015 s F1 podruhé a již nadobro? Až do vypršení smlouvy však po něm bude v Maranellu poptávka: Marco Mattiacci mu důvěřuje.
Ital pro deník 'Marca' říká: "Chci lepší výsledky, ale Kimi je jezdcem, kterého Ferrari v příští sezoně potřebuje." V rozhovoru pro 'Gazzetta dello Sport' pak opět potvrdil svůj zájem o služby Fina: "Věříme mu, je to mistr světa. Je součástí naší přítomnosti ale i budoucnosti." Avšak bilance ze závodů hovoří jasně: 0:10 není vůbec dobré skóre pro návratilce, který se do Ferrari vrátil z Lotusu.
Pro Mattiacciho se však jedná jen o statistický údaj: "Tohle není fotbal. Ve Formuli 1 nemluvíme řečí podobných statistik." Avšak i výsledky na trati musí 43 letého šéfa Ferrari alarmovat - Williams se jeho týmu vzdaluje, ze zadu se naopak blíží McLaren (jak to dnes vystihl druhý jezdec Ferrari, Fernando Alonso, více zde).
Další podprůměrný víkend v Německu, letos převyšoval Räikkönen Alonsa pouze v Monaku, tam se však po smolné (a nezaviněné) nehodě propadl (foto: Scuderia Ferrari)
Řešením by mohl být odpis současného vozu (po kolikáté už?) a koncentrace na vůz pro příští sezonu. Podle informací deníku 'AS' se má již technický ředitel týmu, James Allison, který také mimo jiné přišel z Lotusu, plně koncentrovat na vývoj nového vozu.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.