Do týmové bodové "pokladničky" přispěli jezdci Ferrari v poměru 8:2 v neprospěch Fina, avšak ani tento fakt není pro nového šéfa týmu, Marca Mattiacciho, důvodem, aby nad svým druhým jezdcem zlomil hůl. Naopak, pro rok 2015 s ním počítá!
Začíná Kimiho Räikkönena Formule 1 pomalu ale jistě nudit? Špatné výkony jezdce v této sezoně by tuto teorii potvrzovaly. Rozloučí se mistr F1 z roku 2007 po uplynutí smlouvy s Ferrari na konci sezony 2015 s F1 podruhé a již nadobro? Až do vypršení smlouvy však po něm bude v Maranellu poptávka: Marco Mattiacci mu důvěřuje.
Ital pro deník 'Marca' říká: "Chci lepší výsledky, ale Kimi je jezdcem, kterého Ferrari v příští sezoně potřebuje." V rozhovoru pro 'Gazzetta dello Sport' pak opět potvrdil svůj zájem o služby Fina: "Věříme mu, je to mistr světa. Je součástí naší přítomnosti ale i budoucnosti." Avšak bilance ze závodů hovoří jasně: 0:10 není vůbec dobré skóre pro návratilce, který se do Ferrari vrátil z Lotusu.
Pro Mattiacciho se však jedná jen o statistický údaj: "Tohle není fotbal. Ve Formuli 1 nemluvíme řečí podobných statistik." Avšak i výsledky na trati musí 43 letého šéfa Ferrari alarmovat - Williams se jeho týmu vzdaluje, ze zadu se naopak blíží McLaren (jak to dnes vystihl druhý jezdec Ferrari, Fernando Alonso, více zde).
Další podprůměrný víkend v Německu, letos převyšoval Räikkönen Alonsa pouze v Monaku, tam se však po smolné (a nezaviněné) nehodě propadl (foto: Scuderia Ferrari)
Řešením by mohl být odpis současného vozu (po kolikáté už?) a koncentrace na vůz pro příští sezonu. Podle informací deníku 'AS' se má již technický ředitel týmu, James Allison, který také mimo jiné přišel z Lotusu, plně koncentrovat na vývoj nového vozu.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.