Felipe Massa si nemyslí, že by mu ve srovnání s rostoucí finskou hvězdou Williamsu - Valtterim Bottasem - něco scházelo, a svého týmového kolegy se vůbec nebojí.
"Je těžkým soupeřem, ale nemám žádný důvod se ho obávat, vůbec ne," uvedl pro Totalrace Massa po závodě na Hockenheimu, kde havaroval již v první zatáčce, zatímco jeho týmový kolega kolega dojel druhý.
"Vím, čeho jsem schopný, co pro tým můžu udělat a jak jsem rychlý. Ve srovnání s ním mi nic nechybí. V posledních závodech jsem toho udělal tolik, co on, nebo dokonce ještě více," hájí se Brazilec, který havaroval ve třech z posledních čtyř velkých cen a v šampionátu mu patří s 30 body až 10. místo - a to má Williams momentálně zřejmě nejrychlejší auto po Mercedesu.
Bottas přitom dojel potřetí za sebou na "bedně," nasbíral třikrát více bodů než Brazilec a v šampionátu je pátý. "Nemám z toho obavy. Mám radost z toho, co se mu přihodilo, protože si to zasloužil svou prací. Už jsme mohli být před Red Bullem, pokud by se mi nestaly všechny ty věci," vysvětluje Massa.
Felipe Massa si myslí, že v posledních závodech odvedl minimálně stejně dobrou práci,jako jeho týmový kolega Valtteri Bottas (foto: Williams F1 Team)
Dle svých slov nestojí před tak náročnou situací, jako v některých bídnějších sezónách u Ferrari: "Je to horší, když je problém ve vás a vy se musíte zlepšit. Tohle období určitě skončí. O svou rychlost nemám žádné obavy. Kdybych byl pomalý a neměl výsledky v důsledku své chyby, bylo by to jiné."
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.