Valtterimu Bottasovi po třech pódiích v řadě za sebou roste chuť: ještě letos by chtěl nějaký ten závod vyhrát.
"Myslím, že dnes jsme získali maximální výsledek. Vše jsme udělali perfektně a dokázali za sebou Lewise ke konci udržet, což nám zajistilo několik bodů navíc. V budoucnu ale rozhodně máme za cíl více, tohle není maximum," popisuje rozjetý Bottas.
"Jsem šťastný, že můžu být u toho. Loni jsme nemohli očekávat, že budeme třikrát za sebou na pódiu, ale teď ano. Máme na to balík a všechno to jde na vrub tvrdé práce. Vždy si musíme dávat vyšší cíle. Samozřejmě to je příjemné být potřetí v řadě na pódiu, ale teď je našim cílem více," vysvětluje finský pilot Williamsu.
Ve Velké ceně Německa odolal rychle se přibližujícímu Hamiltonovi na super-měkké směsi, ta mu ale odešla a Bottas druhé místo udržel: "Lewis mi byl už blízko, ale zastavil a já jsem v tu chvíli věděl, že zbývá ještě přibližně 20 kol. Věděl jsem, že to ke konci bude těsné.
Na nové sadě pneumatik a s 20 zbývajícími koly mohl ztrátu způsobenou zastávkou dohnat, což se mu také povedlo, a několik posledních kol jezdil těsně za mnou. Pro mě bylo jen opravdu důležité dobře vyjíždět na rovinky s DRS, tedy ze zatáčky č. 1 a zatáček 2/3, a vždy co brzdit co nejpozději do vlásenky na konci rovinky."
Valtteri Bottas odolává atakům Lewise Hamiltona v závěruVelké ceny Německa (foto: Williams F1 Team)
"Také jsem hovořil s týmem a dostalo se mi veškeré podpory od inženýrů, abych dostal ty správné módy motoru pro obranu," dodává Bottas, který získal pro Williams 300. pódium v historii, připsal si dalších 18 bodů a upevnil pátou příčku v šampionátu před Sebastianem Vettelem.Na Fernanda Alonsa před sebou ztrácí už jen 6 bodů, svému týmu však pomohl v hodnocení konstruktérů po závodě na Hockenheimu Ferrari přeskočit.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.
Po zisku konstruktérského titulu 2025 v Singapuru varoval Andrea Stella z McLarenu, že teprve před nimi stojí skutečně nejtěžší zkouška.
Alex Palou u londýnského soudu promluvil o svém zklamání z jednání s McLarenem a Zakam Brownem. Jeho slova naznačují, že za původními sliby o Formuli 1 se skrývalo víc, než se zdálo.
Toto Wolff, který má bohaté zkušenosti s napětím mezi týmovými kolegy, poslal do Mclarenu varovný vzkaz.
Podle Flavia Briatoreho čeká Lewise Hamiltona u Ferrari zásadní zlom. Po náročném začátku působení u italské stáje naznačil, že v příštím roce by se mohlo odehrát něco, co všechno změní.
Bývalý závodník Formule E Sam Bird naznačil, že by Red Bull mohl uvažovat o nahrazení Yukiho Tsunody mladším talentem Isackem Hadjarem. Podle něj by takový krok mohl být logický pro optimalizaci jezdecké sestavy týmu.
Valtteri Bottas prozradil nové detaily o svém přechodu do týmu Cadillac, který se chystá na vstup do Formule 1.
Max Verstappen naznačil, že Red Bull nehodlá v závěru sezony polevit. Svým prohlášením směrem k Mercedesu dal jasně najevo, že tým zůstává plně odhodlaný pokračovat v boji.
Carlos Sainz po událostech v Singapuru promluvil o svých pocitech po nepříjemné diskvalifikaci a o aktuálním vztahu k týmu.
George Russell má za sebou úspěšnou sezónu v roli týmové jedničky Mercedesu, přesto stále nepodepsal novou smlouvu.