Kimi Räikkönen "vysvětluje" okolnosti své nehody a to, jak se po ní cítil. Dotýká se i momentální formy Ferrari, se kterou není vůbec spokojený a která se podle něj musí brzy změnit: už "to není legrace."
Poslední velká cena nedopadla pro finského závodníka nejlépe. Když se po svém výjezdu mimo trať v prvním kole vracel zpět, dostal divoký smyk a tvrdě narazil do svodidel. Na otázku, co se v Silverstone vlastně stalo, odpovídá Räikkönen typicky po svém: "No, havaroval jsem, myslím, že jste to viděli."
A jak se po nešťastné situaci cítil - vnímá nějaké následky? "Ne, měl jsem bolesti, ale už je to všechno v pořádku." Poté přibližuje, že nešlo jen o nohu: "Ne, vlastně mě nejvíce bolela žebra, proto jsem netestoval. Ale už to všechno odeznělo." A na dotaz, zda se nyní tedy cítí 100% v pořádku, odpovídá rezolutně: "Jo."
Uznává, že se věci nevyvíjejí tak, jak si po svém návratu k Ferrari představoval: "Alespoň jsme byli v každém závodě. To je to nejmenší, co očekáváte. Je to těžký rok, snad se to v určitém okamžiku otočí - musí, protože takhle to už o moc déle pokračovat nemůže, není to legrace."
Kimi Räikkönen (vlevo): "Takhle to už dál pokračovat nemůže, není to legrace"(ilustrační foto: Scuderia Ferrari)
"Tyto věci se mi ale už dříve přihodily a vždy jsme to dokázali otočit, mám tedy pevnou víru, že k tomu dojde znovu. Jen musíme opravit potíže zařídit věci tak, jak chci. Jsem si jistý, že se můžeme dostat zpátky tam, kde bychom měli být," pokračuje Räikkönen.
Cítí, že je kvůli jeho výkonům místo u Ferrari v ohrožení? "Jak už jsem řekl, jsem si jistý, že problémy dokážeme vyřešit. Jak rychle? Doufám, že rychle, ale to závisí na mnoha věcech. Mám smlouvu, takže pokud jde o budoucnost, nedělám si s tím starosti."
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.