Kimi Räikkönen "vysvětluje" okolnosti své nehody a to, jak se po ní cítil. Dotýká se i momentální formy Ferrari, se kterou není vůbec spokojený a která se podle něj musí brzy změnit: už "to není legrace."
Poslední velká cena nedopadla pro finského závodníka nejlépe. Když se po svém výjezdu mimo trať v prvním kole vracel zpět, dostal divoký smyk a tvrdě narazil do svodidel. Na otázku, co se v Silverstone vlastně stalo, odpovídá Räikkönen typicky po svém: "No, havaroval jsem, myslím, že jste to viděli."
A jak se po nešťastné situaci cítil - vnímá nějaké následky? "Ne, měl jsem bolesti, ale už je to všechno v pořádku." Poté přibližuje, že nešlo jen o nohu: "Ne, vlastně mě nejvíce bolela žebra, proto jsem netestoval. Ale už to všechno odeznělo." A na dotaz, zda se nyní tedy cítí 100% v pořádku, odpovídá rezolutně: "Jo."
Uznává, že se věci nevyvíjejí tak, jak si po svém návratu k Ferrari představoval: "Alespoň jsme byli v každém závodě. To je to nejmenší, co očekáváte. Je to těžký rok, snad se to v určitém okamžiku otočí - musí, protože takhle to už o moc déle pokračovat nemůže, není to legrace."
Kimi Räikkönen (vlevo): "Takhle to už dál pokračovat nemůže, není to legrace"(ilustrační foto: Scuderia Ferrari)
"Tyto věci se mi ale už dříve přihodily a vždy jsme to dokázali otočit, mám tedy pevnou víru, že k tomu dojde znovu. Jen musíme opravit potíže zařídit věci tak, jak chci. Jsem si jistý, že se můžeme dostat zpátky tam, kde bychom měli být," pokračuje Räikkönen.
Cítí, že je kvůli jeho výkonům místo u Ferrari v ohrožení? "Jak už jsem řekl, jsem si jistý, že problémy dokážeme vyřešit. Jak rychle? Doufám, že rychle, ale to závisí na mnoha věcech. Mám smlouvu, takže pokud jde o budoucnost, nedělám si s tím starosti."
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.