Hodnota smlouvy mezi titulárním sponzorem týmu Williams, společností Martini, je menší než hodnota smlouvy mezi McLarenem a jedním z jeho sponzorů, společností Johnnie Walker.
Podle údajů, který je možné zjistit z letošního vydání Formula One Black Book dostává Williams od Martini ročně 15 milionů USD. Tato částka stačí k tomu, aby byly vozy kompletně namalovány v barvách společnosti produkující alkoholické nápoje. Název Martini se navíc dostal i do jména týmu.
Avšak McLaren dostává od Johnnieho Walkera ročně 20 milionů USD. Přitom loga Johnnieho Walkera dostávají na vozech McLaren mnohem menší prostor, také na oblečení členů týmu nejsou tak vidět a do názvu stáje se Johnnie Walker vůbec nedostal.
Zajímavé také je, že smlouva mezi Williamsem a Banco do Brasil má hodnotu 13 milionů USD. Přitom jejich loga jsou na vozech FW36 téměř neviditelná. Tato společnost má ale velmi silné vazby na třetího pilota týmu, Felipe Nasra, publicity se jí navíc také dostává přes 11 násobného vítěze Velké ceny, Felipeho Massy.
Návrat Martini do F1 s týmem Williams vzbudil velký zájem(zdroj: Williams F1 Team)
Martini má dlouholeté vazby na motoristický sport a jen oznámení návratu této značky do F1 vzbudilo velký mediální poprask. To by možná mohlo částečně vysvětlovat, proč byl Williams ochoten přistoupit i na smlouvu o nižší celkové hodnotě.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.