Závodní ředitel McLarenu, Eric Boullier, se nechal slyšet, že zlepšení v posledních dvou Velkých cenách přimělo tým k tomu, aby s sebou do Německa vzal víc novinek, než původně plánoval.
Jenson Button se ve Velké Británii kvalifikoval jako 3., v závodě dojel na 4. místě, až do posledního kola náhaněl ale na třetím místě jedoucího Ricciarda. Nakonce skončil Brit méně než vteřinu od podia, po kterém stále touží a na které se doma zatím nikdy nepostavil. Kevin Magnussen byl sedmý a McLaren zažil docela konkurenceschopný víkend.
Podle Erica Boulliera toto zlepšení pramení z novinek, které byly představeny v Rakousku. Výsledky tým podpořily v tom, aby zatlačil ještě tvrději. "Vlastně to šlo [v Silverstone] lépe, než jsme čekali. Rozhodli jsme se tedy vydat po cestě, která znamená, že zatlačíme o trošku více. Mohli jsme pozorovat, že korelace mezi daty a výsledky na trati v případě balíčku, který byl původně pro Silverstone, ale představili jsme jej už v Rakousku, seděla.
Boxová zídka McLarenu - sem se dostane jen pár vyvolených inženýrů(foto: McLaren Mercedes)
Budeme v tom tedy pokračovat a chceme teď každé vylepšení přivést o jeden závod dříve. V Německu se tedy dočkáme více vylepšení MP4-29, než jsme původně plánovali. Neočekávejte ale žádnou radikální změnu. Také jsme se rozhodli předefinovat politiku naší strategie, takže aktuální auto budeme vyvíjet tak dlouho, jak jen to bude možné.
Koncept vozu 29A chceme přenést i do příštího roku." Jenson Button ovšem o víkendu předvedl velice kvalitní výkon, jakoby chtěl odpovědět na slova Rona Dennise, který mu nedávno naznačil, že by měl přidat, což teď okomentoval i Eric. "Když chcete na někoho zatlačit, tak tlačíte vlastně na všechny. Jezdci, zaměstnanci, každý ve společnosti je pod tímto druhem pozitivního tlaku, aby se ujistil, že už brzy budeme zase vyhrávat... Co se týče Jensona nebo dokonce Kevina nebo obou - s výkonností obou našich jezdců jsem letos velmi spokojen."
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.
Helmut Marko po dvaceti letech končí ve své poradní roli u týmů Red Bull. Jeho odchod zasahuje i okruh lidí kolem Maxe Verstappena, který ho dříve označil za „druhého otce“.