Závodní ředitel McLarenu, Eric Boullier, se nechal slyšet, že zlepšení v posledních dvou Velkých cenách přimělo tým k tomu, aby s sebou do Německa vzal víc novinek, než původně plánoval.
Jenson Button se ve Velké Británii kvalifikoval jako 3., v závodě dojel na 4. místě, až do posledního kola náhaněl ale na třetím místě jedoucího Ricciarda. Nakonce skončil Brit méně než vteřinu od podia, po kterém stále touží a na které se doma zatím nikdy nepostavil. Kevin Magnussen byl sedmý a McLaren zažil docela konkurenceschopný víkend.
Podle Erica Boulliera toto zlepšení pramení z novinek, které byly představeny v Rakousku. Výsledky tým podpořily v tom, aby zatlačil ještě tvrději. "Vlastně to šlo [v Silverstone] lépe, než jsme čekali. Rozhodli jsme se tedy vydat po cestě, která znamená, že zatlačíme o trošku více. Mohli jsme pozorovat, že korelace mezi daty a výsledky na trati v případě balíčku, který byl původně pro Silverstone, ale představili jsme jej už v Rakousku, seděla.
Boxová zídka McLarenu - sem se dostane jen pár vyvolených inženýrů(foto: McLaren Mercedes)
Budeme v tom tedy pokračovat a chceme teď každé vylepšení přivést o jeden závod dříve. V Německu se tedy dočkáme více vylepšení MP4-29, než jsme původně plánovali. Neočekávejte ale žádnou radikální změnu. Také jsme se rozhodli předefinovat politiku naší strategie, takže aktuální auto budeme vyvíjet tak dlouho, jak jen to bude možné.
Koncept vozu 29A chceme přenést i do příštího roku." Jenson Button ovšem o víkendu předvedl velice kvalitní výkon, jakoby chtěl odpovědět na slova Rona Dennise, který mu nedávno naznačil, že by měl přidat, což teď okomentoval i Eric. "Když chcete na někoho zatlačit, tak tlačíte vlastně na všechny. Jezdci, zaměstnanci, každý ve společnosti je pod tímto druhem pozitivního tlaku, aby se ujistil, že už brzy budeme zase vyhrávat... Co se týče Jensona nebo dokonce Kevina nebo obou - s výkonností obou našich jezdců jsem letos velmi spokojen."
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.