Bernie Ecclestone považuje Sebastiana Vettela za nejlepšího ze všech současných pilotů F1. A až bude mít opět to "správné auto," vyhraje další tituly.
Vettel se letos trápí, do cíle nedojel ve třech z osmi závodů a k obhajobě titulu má zatím daleko: v šampionátu mu patří až páté místo, přičemž na lídra Nica Rosberga z Mercedesu ztrácí už 105 bodů. Podle Bernieho ale úřadující mistr světa neztratil nic ze svého umění.
"Se správným autem Vettel v uplynulých čtyřech letech všechno vyhrál. A když bude mít znovu to správné auto, získá další tituly mistra světa. Je rychlejší, než kdokoliv jiný," chválí Ecclestone pilota Red Bullu.
Na dotaz, zda by mu pomohla změna týmu, promotér F1 pro La Gazzetta dello Sport odpovídá: "Pokud Ferrari dokáže opět postavit rychlé auto, Maranello by bylo tím místem, kam se odebrat. Musí jít tam, kde je nejlepší auto."
A to letos Red Bull nemá. Sezóně dominuje Mercedes, kde Lewis Hamilton dotahuje 29náskok svého týmového kolegy Rosberga. Ten je pro Ecclestona favoritem na zisk letošního mistrovského titulu. Proč? "Protože mluví německy," odpovídá s lišáckým úsměvem.
Sebastian Vettel se s Ferrari svezl minulý měsíc na Red Bull Ringu (foto: Red Bull)
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.