Allan McNish popsal vztah Ferrari a Fernanda Alonsa: „On potřebuje Ferrari a Ferrari potřebuje Alonsa.“
Allan McNish zvítězil s vozem Audi v Le Mans v letech 2008 a 2013, z F1 má také zkušenosti, v roce 2002 jezdil za volantem Toyoty. V současnosti, kromě jiných činností, komentuje dění v F1 pro britskou BBC, která se ho v rámci akce v Goodwoodu zeptala, co si myslí o aktuální sezoně a situaci ve Ferrari.
Allan McNish si myslí, že Mercedesy zůstanou nejsilnějšími vozy ve startovním poli, i když ostatní zmenšují ztrátu ze začátku sezony. „Je jasné, že jsme viděli změnu. Red Bull udělal krok zpět a Mercedes zaznamenal velký pokrok. První část sezony charakterizovala velká dominance týmu Mercedes. Zdá se, že poslední dobou se boj o přední místa trochu vyrovnává. V Rakousku startovaly vozy Williams z první řady. Předpokládám, že v Silverstonu bude Red Bull k Mercedesům blíž, nebezpečné budou i ostatní týmy jako McLaren, Force India a Toro Rosso. Nakonec ale asi všichni skončí až za Mercedesy.“
Při hodnocení stavu ve stáji Ferrari mluvil McNish o Alonsovi pozitivně, o vozech Ferrari negativně, Räikkönena ani nehodnotil… „Co se týče Ferrari – vozy z Maranella stále ještě nejsou dost dobré. Tým by chtěl bojovat o čelní místa, zatím se mu to ale nedaří. Nedávno jsem se trochu díval do statistik a vyšlo mi, že Alonso podává nejrovnoměrnější výkony, co se týče vybojovaných pozic v závodech v posledních letech. Věřím, že se snaží dostat ze svého vozu maximum. Alonso potřebuje Ferrari a Ferrari potřebuje Alonsa. Oba se musí zlepšit a to co nejrychleji. Zda se to podaří, uvidíme v nejbližších měsících.“
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.