Nico Rosberg reaguje na Tota Wolffa, který vyzývá na lepší spolupráci mezi jezdci Mercedesu. Německý jezdec si nechává své postřehy z okruhu jen pro sebe, když mu pomůžou k úspěchu.
Toto Wolff se po Velké ceně Rakouska vyjádřil, že jezdci Mercedesu a jejich týmy techniků by měli víc spolupracovat, jejich působení by mělo být víc transparentní, jinak by rivalita mohla nakonec překážet v boji o titul. Nico Rosberg s ním nesouhlasí.
„Všechno se děje otevřeným způsobem, všechny údaje jsou dostupné. Je ale normální, že nebudu ukazovat svému soupeři prstem na všechno, o čem si myslím, že je to mou výhodou. Když na něco narazím na okruhu, nepůjdu to vykřikovat všem, aby se na mě koukali. Nechám si to pro sebe,“ vysvětluje Rosberg.
Podle Nica je týmový úspěch důležitý, ale to ještě neznamená, že oba jezdci nemají svá tajemství. „Především si uvědomuju, že jezdíme za „stříbrné šípy“ a musíme být nejsilnějším týmem. Pracujeme spolu a bude to tak i nadále, i když na okruhu bojujeme jeden proti druhému. Ale když jeden z nás přijde na něco, co mu v závodě pomůže, nechá si to pro sebe.“
Rosberg má díky rakouskému vítězství před Hamiltonem náskok 29 bodů. Jezdec Mercedesu je spokojen, ale uvědomuje si, že cesta za titulem je ještě dlouhá.
„Těch 29 bodů je skvělých, je to celkem sympatický náskok, ale před námi je toho ještě hodně. Užívám si současný stav a soustřeďuju se vždy na nejbližší závod. Pokaždé je mým cílem ten náskok o kousek zvýšit. V Rakousku jsem svůj dílčí cíl splnil, navíc jsem získal vítězství, je to fantastické.
Jako tým si musíme dávat pozor. O posledním víkendu jsme viděli, že vozy Williams byly velmi rychlé. Nesmíme proto usnout na vavřínech, ve Spielbergu byly i věci, které jsme nezvládli na sto procent,“ uzavřel Rosberg.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.