Nico Rosberg reaguje na Tota Wolffa, který vyzývá na lepší spolupráci mezi jezdci Mercedesu. Německý jezdec si nechává své postřehy z okruhu jen pro sebe, když mu pomůžou k úspěchu.
Toto Wolff se po Velké ceně Rakouska vyjádřil, že jezdci Mercedesu a jejich týmy techniků by měli víc spolupracovat, jejich působení by mělo být víc transparentní, jinak by rivalita mohla nakonec překážet v boji o titul. Nico Rosberg s ním nesouhlasí.
„Všechno se děje otevřeným způsobem, všechny údaje jsou dostupné. Je ale normální, že nebudu ukazovat svému soupeři prstem na všechno, o čem si myslím, že je to mou výhodou. Když na něco narazím na okruhu, nepůjdu to vykřikovat všem, aby se na mě koukali. Nechám si to pro sebe,“ vysvětluje Rosberg.
Podle Nica je týmový úspěch důležitý, ale to ještě neznamená, že oba jezdci nemají svá tajemství. „Především si uvědomuju, že jezdíme za „stříbrné šípy“ a musíme být nejsilnějším týmem. Pracujeme spolu a bude to tak i nadále, i když na okruhu bojujeme jeden proti druhému. Ale když jeden z nás přijde na něco, co mu v závodě pomůže, nechá si to pro sebe.“
Rosberg má díky rakouskému vítězství před Hamiltonem náskok 29 bodů. Jezdec Mercedesu je spokojen, ale uvědomuje si, že cesta za titulem je ještě dlouhá.
„Těch 29 bodů je skvělých, je to celkem sympatický náskok, ale před námi je toho ještě hodně. Užívám si současný stav a soustřeďuju se vždy na nejbližší závod. Pokaždé je mým cílem ten náskok o kousek zvýšit. V Rakousku jsem svůj dílčí cíl splnil, navíc jsem získal vítězství, je to fantastické.
Jako tým si musíme dávat pozor. O posledním víkendu jsme viděli, že vozy Williams byly velmi rychlé. Nesmíme proto usnout na vavřínech, ve Spielbergu byly i věci, které jsme nezvládli na sto procent,“ uzavřel Rosberg.
Napětí ve Ferrari roste. Jak si sedminásobný šampion Lewis Hamilton poradí s mladým rivalem Charlesem Leclercem? Souboj těchto dvou hvězd bude jedním z největších taháků sezóny 2025.
Lewis Hamilton vyráží za historickým osmým titulem, tentokrát v ikonických barvách Ferrari. Rok 2025 by mohl být jeho nejlepší šancí, ale cesta k triumfu nebude bez překážek.
Fanoušci Formule 1 mají jedinečnou příležitost – originální závodní vůz BMW Sauber, s nímž Robert Kubica závodil v sezóně 2009, je nyní v aukci. Cena za tento kousek historie? 390 tisíc eur, a k ještě DPH.
Lando Norris věří, že v roce 2025 bude schopný „bojovat se všemi“ o titul. Britský jezdec se poučil z chyb, které udělal v minulém roce, a je připravený vstoupit do nové sezóny s cílem usilovat o mistrovský titul.
Laura Muellerová se stala historickou postavou ve formuli 1, když byla v úterý jmenována inženýrkou týmu Haas. Jako první žena v této roli se bude podílet na spolupráci s francouzským jezdcem Estebanem Oconem.
Zimní pauza se blíží ke konci a je čas, aby se piloti a týmy vrátili zpět do práce a začali s intenzivními přípravami a testováním. Ačkoli si někdo může myslet, že si všichni odpočinuli doma u krbu, realita je kolikrát jiná. Adrenalin je součástí života každého pilota F1, a tak někteří z nich využili volno k lyžování, jízdě v pouštních buginách nebo dokonce k pokusům o pilotování letadel.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.