Trojnásobný mistr světa a nevýkonný šéf týmu Mercedesu si myslí, že vývoj vozu musí jít dopředu. Stříbrné šípy měli by se zlepšit, pokud chtějí vyhrávat závody do konce sezóny. Tempo, které Williams ukázal ve Velké ceně Rakouska, znamená důvod k obavám.
Německý tým má náskok 158 bodů na Red Bull, který je na druhém místě Poháru konstruktérů. Lauda doufá, že Williams bude pokračovat v dalších závodech s dobrými výkony jako ve Spielbergu.
Závod v Montrealu byl zklamáním pro Lewise Hamiltona, který do cíle nedojel. V Rakousku vyhrál jeho týmový kolega Nico Rosberg, když startoval ze třetího místa na roštu.
Lauda upozorňuje na současnou situaci u týmu: "Zvoní budíček, protože konkurence je blíže. Pokud zazvoní včas, pak s tím můžete něco udělat. Když budete posedávat - což neděláme - přijdete o to. Proto budeme pracovat na vývoji auta.
Čas nám utíká a je náš největší nepřítel. Šampionát se blíží do své poloviny. Pokud teď nic nezlepšíme, může se nám Williams přiblížit na dosah. Budeme s nimi mít velké problémy, abychom je udrželi za sebou.
Musíme hned pokračovat ve vývoji letošního vozu, a nedělat nic. Je třeba se vyvarovat jakýmkoliv chybám a tlačit tým vpřed k dalším vítězstvím. Nesmíme, ale také zapomenout na vývoj monopostu na příští rok, který je hodně důležitý, “ vysvětluje Lauda.
Lídr průběžného pořadí Nico Rosberg vede před týmovým kolegou Lewisem Hamiltonem(foto: Mercedes AMG F1 Team)
Rakušan se těší na Velkou cenu Velké Británie na okruhu v Silverstone a předpokládá, že nikdo jiný nebude mezi Nicem Rosbergem a Lewisem Hamiltonem v boji o vítězství. "Je velký rozdíl mezi nimi. Lewis má v kvalifikacích nad Nicem mírně navrch. Nico se rozhodl v kvalifikacích tolik neriskovat, v závodě jezdí stabilněji a minimalizoval počet svých chyb,“ uzavírá.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.