McLaren je spokojený s fungováním nových dílů v Rakousku. Podle závodního ředitele Erica Boulliera je posunuly v relativním pořadí více dopředu.
Jenson Button sice nezabodoval, ale Kevin Magnussen ve Spielbergu vybojoval dalších šest bodů. Drobné zlepšení bylo patrné i v kvalifikace, kde se do poslední části mladý dán snadno probojoval. Zkušenější z dvojice McLarenu doplatil na technické problémy ze třetího tréninku a nedostatek času na dráze.
Jak ale fungují nové díly včetně přepracovaného předního křídla a jaká pozitiva si z minulého víkendu odváží Boullier? ""Samozřejmě to je frustrující, protože nezávodíme tam, kde bychom chtěli, musíme si ale všímat pozitivních věcí. Jednou z nich je povzbuzení, že se tvrdá práce vyplácí."
"Zlepšili jsme naši výkonnost na jedno kolo, stejně jako tu závodní ve srovnání se zbytkem pole. Zlepšuje se to, ale stále jsme vzdáleni od toho, kde bychom chtěli být," upozorňuje na mírný posun vpřed závodní ředitel McLarenu.
Ještě radostnější je podle něj to, že nové díly fungují tak, jak naznačil aerodynamický tunel: "Jde o kompletní koncept proudění vzduchu, co potřebujeme rozvíjet - a my jsme teprve na jeho počátku. Začíná to ale dobře."
Staré (nahoře) a nové přední křídlo, které McLarenpředstavil v Rakousku (foto: McLaren Mercedes)
"A nejdůležitější věcí pro nás je korelace. Všechno, co jsme nasadili, řádně korelovalo se vším - se všemi nástroji, které ve Wokingu máme. To je pro mě klíčové. nyní ji můžeme více věřit a více na to zatlačit," dodává Boullier pro Autosport.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.