Nico Hülkenberg by rád přestoupil z Force Indie k lepšímu týmu, McLaren jej ale před sezónou 2015 znovu odmítl.
Talentovaný německý pilot zatím letos s Force Indií bodoval ve všech sedmi závodech, když dojel čtyřikrát na pátém, dvakrát na šestém a jednou na desátém místě. V šampionátu mu patří šestá příčka a za ním zůstávají i taková zkušení jezdci, jako je Jenson Button, Felipe Massa či Kimi Räikkönen.
Podle Sport Bild se jejich 26letý pilot znovu pokoušel jednat s McLarenem o přestupu před příští sezónou, ale opět byl odmítnut. Jeho výkony ve srovnání s týmovým kolegou Sergiem Pérezem, kterého se ve Wokingu zbavili minulý rok, údajně nejsou dostatečně přesvědčivé.
Mexičan sice na rozdíl od Hülkenberga vybojoval letos dokonce pódium (v Bahrajnu), body ale nesbírá pravidelně, navíc jim má na svém kontě o 37 méně a v šampionátu je až za oběma piloty McLarenu.
I Ferrari dalo před letošním ročníkem raději možnost podstatně staršímu Kimimu Räikkönenovi z Lotusu a přemýšlelo dokonce o Markovi Webberovi z Red Bullu. Proč Hülkenberga nikdo ze špičkových týmů nechce?
Nico k tomu na počátku sezóny řekl: "U špičkových týmů je pouze omezené místo a moc toho nemění. U Mercedesu a Ferrari jezdí dobří piloti - proč by je měli měnit jen kvůli tomu, že právě teď to dobře jezdí nějakému Hülkenbergovi? Načasování momentálně nehraje moc v můj prospěch."
Nico Hülkenberg předvádí letos s Force Indií výborné výkony, v šampionátu mu patří šesté místo (foto: Sahara Force India)
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.
Lewis Hamilton se od svého příchodu do Ferrari v roce 2025 potýká s problémy, které budí velkou pozornost. Podle Juana Pabla Montoyi ale nemusí jít jen o výkon jezdce.
Sebastian Vettel podpořil návrat motorů V10 do Formule 1, které podle něj měly nezaměnitelný zvuk a charakter. „Nešlo jen o výkon, ale i o emoce, které dokázaly probudit v každém fanouškovi,“ řekl čtyřnásobný mistr světa.