Nico Hülkenberg by rád přestoupil z Force Indie k lepšímu týmu, McLaren jej ale před sezónou 2015 znovu odmítl.
Talentovaný německý pilot zatím letos s Force Indií bodoval ve všech sedmi závodech, když dojel čtyřikrát na pátém, dvakrát na šestém a jednou na desátém místě. V šampionátu mu patří šestá příčka a za ním zůstávají i taková zkušení jezdci, jako je Jenson Button, Felipe Massa či Kimi Räikkönen.
Podle Sport Bild se jejich 26letý pilot znovu pokoušel jednat s McLarenem o přestupu před příští sezónou, ale opět byl odmítnut. Jeho výkony ve srovnání s týmovým kolegou Sergiem Pérezem, kterého se ve Wokingu zbavili minulý rok, údajně nejsou dostatečně přesvědčivé.
Mexičan sice na rozdíl od Hülkenberga vybojoval letos dokonce pódium (v Bahrajnu), body ale nesbírá pravidelně, navíc jim má na svém kontě o 37 méně a v šampionátu je až za oběma piloty McLarenu.
I Ferrari dalo před letošním ročníkem raději možnost podstatně staršímu Kimimu Räikkönenovi z Lotusu a přemýšlelo dokonce o Markovi Webberovi z Red Bullu. Proč Hülkenberga nikdo ze špičkových týmů nechce?
Nico k tomu na počátku sezóny řekl: "U špičkových týmů je pouze omezené místo a moc toho nemění. U Mercedesu a Ferrari jezdí dobří piloti - proč by je měli měnit jen kvůli tomu, že právě teď to dobře jezdí nějakému Hülkenbergovi? Načasování momentálně nehraje moc v můj prospěch."
Nico Hülkenberg předvádí letos s Force Indií výborné výkony, v šampionátu mu patří šesté místo (foto: Sahara Force India)
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.