Kimi Räikkönen se v Kanadě dostával do nečekaných smyků v pomalé vlásence kvůli problémům souvisejícím s pohonnou jednotkou.
Fin se zatím s rychlostí trápí a v prvních sedmi závodech získal pouze 18 bodů, zatímco jeho týmový kolega Fernando Alonso jich má na svém kontě už 69.
"Dívali jsme se na spoustu věcí, ale je velmi těžké říci, co je tou příčinou. Snad tady [v Rakousku] budeme o něco konkurenceschopnější, spokojenější s tím, jak se věci budou vyvíjet a získáme lepší výsledky," věří Räikkönen.
Na výjezdu z vlásenky v Kanadě dostal dvakrát smyk - jednou v tréninku a jednou v závodě. "Když se sejde hodně věcí, může k tomu dojít. Po trénincích jsme o tom věděli, ale moc jsme o tom nepřemýšleli. Už se to nestane. Učinili jsme od posledního závodu hodně změn." Uvedl, že dostal "náhlé kopnutí," a Ferrari potvrdilo, že "potíže souvisely s nastavením motoru."
"Trať se od té v Kanadě, kde je hodně rovinek a šikan, moc neliší: má dlouhé rovinky a tři rychlé zatáčky. Ale měla by být lepší než ta v Kanadě. Bahrajn a Kanada jsou pro nás ta nejtěžší místa. Snad nám to teď půjde a bude to hodně dobré. Ale to uvidíme až zítra," dodává Räikkönen.
Räikkönen se dostával do smyků kvůli potížím s nastavením motoru, v Rakousku by se to nemělo už opakovat, trať bude navíc Ferrari více vyhovovat (foto: Scuderia Ferrari)
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.