Nico Hülkenberg pojede závod F1 v Rakousku poprvé a chce pokračovat v dosavadní úspěšné sérii sedmi závodů na bodovaných pozicích.
Tři jezdci F1 v letošní sezoně bodovali v každém závodě – Nico Rosberg, Fernando Alonso a Nico Hülkenberg. Německý jezdec z týmu Force India doufá, že na Red Bull Ringu sérii prodlouží. V pořadí jednotlivců je zatím na pátém místě. Na stejném místě skončil se svým vozem VJM07 v Malajsii, Bahrajnu, Monaku a Kanadě. Kromě toho byl dvakrát šestý a jednou desátý.
„Jsme v situaci, kdy můžeme pokračovat v dosahování bodovaných výsledků,“ myslí si Nico Hülkenberg. „Musíme si dávat pozor a pokračovat v tvrdé práci, kterou odvádíme od začátku sezony. Před námi jsou závody, kde budeme silnější a kde můžeme využít příležitost, když přijde. Budou i takové závody, které budou pro nás výzvou. Vím, jaké jsou plány našeho týmu pro zbytek sezony, a nevidím důvod, proč bychom nemohli pokračovat v boji o body na stejné úrovni, na jaké se nacházíme v současnosti.“V Rakousku si Nico Hülkenberg vyzkouší závod na Red Bull Ringu poprvé, myslí si, že okruh by mohl vyhovovat jeho vozu. „Jsou na něm dlouhé rovinky a míň zatáček, ale protože je to kratší okruh, i malá chyba může způsobit velký rozdíl.“
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.