Nico Hülkenberg pojede závod F1 v Rakousku poprvé a chce pokračovat v dosavadní úspěšné sérii sedmi závodů na bodovaných pozicích.
Tři jezdci F1 v letošní sezoně bodovali v každém závodě – Nico Rosberg, Fernando Alonso a Nico Hülkenberg. Německý jezdec z týmu Force India doufá, že na Red Bull Ringu sérii prodlouží. V pořadí jednotlivců je zatím na pátém místě. Na stejném místě skončil se svým vozem VJM07 v Malajsii, Bahrajnu, Monaku a Kanadě. Kromě toho byl dvakrát šestý a jednou desátý.
„Jsme v situaci, kdy můžeme pokračovat v dosahování bodovaných výsledků,“ myslí si Nico Hülkenberg. „Musíme si dávat pozor a pokračovat v tvrdé práci, kterou odvádíme od začátku sezony. Před námi jsou závody, kde budeme silnější a kde můžeme využít příležitost, když přijde. Budou i takové závody, které budou pro nás výzvou. Vím, jaké jsou plány našeho týmu pro zbytek sezony, a nevidím důvod, proč bychom nemohli pokračovat v boji o body na stejné úrovni, na jaké se nacházíme v současnosti.“V Rakousku si Nico Hülkenberg vyzkouší závod na Red Bull Ringu poprvé, myslí si, že okruh by mohl vyhovovat jeho vozu. „Jsou na něm dlouhé rovinky a míň zatáček, ale protože je to kratší okruh, i malá chyba může způsobit velký rozdíl.“
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.