Nováček v McLarenu Kevin Magnussen nemá dojem, že by jeho nezkušenost brzdila tým.
Mladý dánský jezdec Kevin Magnussen získal za volantem svého McLarenu hned ve svém prvním závodě v Austrálii pódiové umístění, poté už nebyl lepší, než devátý.
Týmový kolega Magnussena Jenson Button nedávno prohlásil, že každý tým by chtěl mít dva zkušené jezdce. Je to prý lepší alternativa, než jeden zkušený jezdec a nováček.
Magnussen tvrdí, že jeho zpětná vazba směrem k inženýrům se liší od té Jensonovy, ale domnívá se, že je to pro tým dobré, s více informacemi se McLarenu může rychleji dařit řešení problémů.
„Jsme jiní a máme také jiné pocity ze svých vozů. To je dobré, každý může přispět jinými myšlenkami,“ říká Magnussen. „Nemám pocit, že bych brzdil tým při vývoji vozu. Myslím, že poskytuju cennou zpětnou vazbu, říkám, co cítím. Nemíním se držet zpátky a být tichý. Snažím se vyjadřovat nahlas. Jako nováček musím mít odvahu to udělat. Zda je to dobře nebo ne, to je na týmu.“
Kevin Magnussen prohlásil, že komunikace s týmovými inženýry probíhá pozitivně, proto si myslí, že se ubírá dobrým směrem. „Nejlepším způsobem, jak se učit, je říkat otevřeně, co si myslím. Inženýři chápou, že nemám velké zkušenosti, říkají mi, co je podle nich správné a co ne, ale hodně mě poslouchají, jsem na to hrdý. Využívají mou zpětnou vazbu, i když jsem nezkušený, a to mi zvyšuje sebedůvěru.“
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.
Při jízdě s Ferrari F2008 na Goodwoodu si Felipe Massa neodpustil vtipnou poznámku o svém ztraceném titulu z roku 2008. I po letech tak připomněl kontroverzní finále sezony, které mu uniklo v posledních vteřinách závodu.
Výkonnostní propad Red Bullu s monopostem RB21 nabírá na obrátkách – po sérii nepřesvědčivých výsledků se tým propadl až na čtvrtou příčku Poháru konstruktérů.
Svět Formule 1 celý týden žije odchodem Christiana Hornera z Red Bullu. Své stanovisko k této události už vyjádřil i jeden z mistrů světa.
Will Buxton a Jennie Gow se zamýšlejí nad tím, kam by mohla vést další kariérní cesta Christiana Hornera, pokud by opustil Red Bull. Zvažují jak jeho možný přesun do vedení F1, tak i variantu dočasného ústupu z veřejného prostoru.
Bývalý jezdec Red Bullu Sergio Perez nezavřel dveře za svou formulovou kariérou. Aktuálně jedná s několika stájemi a hledá cestu zpět na startovní rošt. Zda se mu podaří najít konkurenceschopné místo, ukážou následující týdny.