Marco Mattiacci odmítl, že by jeho tým oslovil Adriana Neweyho s nabídkou práce pro Ferrari.
Podle mnohých zpráv sondovali maranelští u Adriana Neweyho, jestli by nechtěl pracovat, samozřejmě za mnohamilionové [30 milionů USD ročně] finanční ohodnocení, v Itálii. Adrian však spekulace v rámci kanadského víkendu ukončil, když podepsal novou smlouvu u Red Bullu.
Konstruktér posledních čtyř mistrovských aut neustále opakuje svoji frustraci ze stále přísnějších pravidel F1, takže v příštím roce ustoupí do pozadí a bude se specializovat na zatím blíže nespecifikovanou roli v rámci Red Bull Advanced Technologies Centre - více zde. Jako konzultant závodního týmu však bude působit i nadále.
Díky smlouvě oznámené v Kanadě tedy přestup k Ferrari padá. Přes zprávy, že s nabídkou za Neweym přišel sám Luca di Montezemolo, tedy prezident Ferrari, teď nový šéf závodní stáje Mattiacci odmítl, že by kdy jeho tým nabídku učinil.
Podle Mattiacciho Ferrari nikdy Neweyho nekontaktovalo. Že by se něco dělo za jeho zády? (zdroj: Scuderia Ferrari)
"Proč zklamaní?" řekl na otázku Autosportu, jestli to pro něj byla špatná zpráva, když se dozvěděl, že Newey zůstává u Red Bullu, když mohl pomoci jeho týmu vylepšit ne příliš lichovitvou statistiku posledních let. "Jak už jsem řekl v Monaku, nikdy jsme Adriana nekontaktovali. Je dobré, že zůstává pracovat u Red Bullu."
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.
Fanoušci Franca Colapinta vyzvali FIA a Formuli 1, aby odsoudily nenávistné útoky vůči jezdci Alpine. Po incidentu s Oscarem Piastrim v Rakousku čelil Colapinto urážkám i výhrůžkám smrtí.
Tým Williams zažil v Rakousku těžký den, když oba jeho vozy nedokončily závod. Dvojité odstoupení podtrhlo pokračující technické i výkonnostní problémy, které stáj v letošní sezóně trápí.
Lando Norris stáhl náskok týmového kolegy Oscara Piastriho na pouhých 15 bodů. Tím dál potvrzuje svou formu a zajišťuje McLarenu napínavý interní boj o titul.
Ferrari skončilo na Velké ceně Rakouska s Charlesem Leclercem třetí a Lewisem Hamiltonem čtvrtý, přičemž Hamilton během závodu zpochybňoval týmovou strategii. Zástupce šéfa Ferrari Jerome d'Ambrosio však ujistil, že zvolený přístup byl optimální.
Šéf Red Bullu Christian Horner po Velké ceně Rakouska jen stroze komentoval výkon Yukiho Tsunody. Jeho zdrženlivé vyjádření naznačuje, že důvěra v japonského jezdce v týmu slábne.
Po nevydařené domácí Velké ceně Red Bullu Helmut Marko uvedl, že letošní titul s Maxem Verstappenem je velmi nepravděpodobný. Zůstává však otázkou, jak vážné problémy tým skutečně má.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, se v Rakousku objevil při slavnostním ceremoniálu, kde předával Prezidentskou medaili vítězi závodu Landu Norrisovi. Tento čestný úkol mu byl svěřen na pozvání prezidenta FIA Mohammeda Ben Sulayema.