Marco Mattiacci odmítl, že by jeho tým oslovil Adriana Neweyho s nabídkou práce pro Ferrari.
Podle mnohých zpráv sondovali maranelští u Adriana Neweyho, jestli by nechtěl pracovat, samozřejmě za mnohamilionové [30 milionů USD ročně] finanční ohodnocení, v Itálii. Adrian však spekulace v rámci kanadského víkendu ukončil, když podepsal novou smlouvu u Red Bullu.
Konstruktér posledních čtyř mistrovských aut neustále opakuje svoji frustraci ze stále přísnějších pravidel F1, takže v příštím roce ustoupí do pozadí a bude se specializovat na zatím blíže nespecifikovanou roli v rámci Red Bull Advanced Technologies Centre - více zde. Jako konzultant závodního týmu však bude působit i nadále.
Díky smlouvě oznámené v Kanadě tedy přestup k Ferrari padá. Přes zprávy, že s nabídkou za Neweym přišel sám Luca di Montezemolo, tedy prezident Ferrari, teď nový šéf závodní stáje Mattiacci odmítl, že by kdy jeho tým nabídku učinil.
Podle Mattiacciho Ferrari nikdy Neweyho nekontaktovalo. Že by se něco dělo za jeho zády? (zdroj: Scuderia Ferrari)
"Proč zklamaní?" řekl na otázku Autosportu, jestli to pro něj byla špatná zpráva, když se dozvěděl, že Newey zůstává u Red Bullu, když mohl pomoci jeho týmu vylepšit ne příliš lichovitvou statistiku posledních let. "Jak už jsem řekl v Monaku, nikdy jsme Adriana nekontaktovali. Je dobré, že zůstává pracovat u Red Bullu."
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.