Nico Hülkenberg byl v Montreaulu jediným jezdcem v první desítce, který absolvoval celou vzdálenost závodu s jedinou výměnou pneumatik.
Nico Hülkenberg, jezdec týmu Force India, odpověděl po získání pátého místa ve Velké ceně Kanady na dotazy německých novinářů.
Jak to, že Vás Jenson Button v předposledním kole předjel?Nico Hülkenberg (NH): „Fernando Alonso se pokoušel útočit na můj vůz v protichůdné zatáčce, ale nesprávně brzdil. Abych se vyhnul srážce s ním, musel jsem zatáčku projet větším obloukem. Výsledkem bylo, že Jenson předjel Fernanda a objevil se vedle mě. Moje stopa byla lepší, takže jsem zůstal vpředu, ale na rovince Button aktivoval DRS a jednoduše projel kolem mě.“ Neměl jste možnost vrátit útok?NH: „Ne, byl jsem na znečištěné části okruhu a stěží jsem ovládal vůz. Měl jsem už hodně opotřebované pneumatiky, byla to nebezpečná situace. Kromě toho jsem se snažil o to, aby mě nepředjel i Alonso.“Bylo správné přezouvat jen jednou?NH: „Já myslím, že ano – podle nás to byl nejrychlejší způsob, jak dojet do cíle. Možná mohl být výsledek lepší, kdyby na okruh nevyjel safety car hned po startu. Jeho výjezd vyhovoval vozům, které startovaly na superměkké směsi. Já jsem začínal na měkké směsi, trvalo mi to pět kol, než jsem zahřál pneumatiky, to mě stálo ztrátu dvou pozic.“ Ke konci jste se musel často dívat do zpětných zrcátek, jaké to bylo?NH: „Bylo to dost unavující, zejména když byly zadní pneumatiky už hodně opotřebované. Také jsem si musel hlídat soupeře.“Myslel jste si v průběhu závodu, že máte šanci zvítězit?NH: „Já jsem měl málo informací o tom, co se děje s lídry závodu. Zpomalení Mercedesů mi moc nepomáhalo, protože jsem nevěděl, zda je to jen záležitost pár kol, nebo celého závodu.“
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.