Nico Hülkenberg byl v Montreaulu jediným jezdcem v první desítce, který absolvoval celou vzdálenost závodu s jedinou výměnou pneumatik.
Nico Hülkenberg, jezdec týmu Force India, odpověděl po získání pátého místa ve Velké ceně Kanady na dotazy německých novinářů.
Jak to, že Vás Jenson Button v předposledním kole předjel?Nico Hülkenberg (NH): „Fernando Alonso se pokoušel útočit na můj vůz v protichůdné zatáčce, ale nesprávně brzdil. Abych se vyhnul srážce s ním, musel jsem zatáčku projet větším obloukem. Výsledkem bylo, že Jenson předjel Fernanda a objevil se vedle mě. Moje stopa byla lepší, takže jsem zůstal vpředu, ale na rovince Button aktivoval DRS a jednoduše projel kolem mě.“ Neměl jste možnost vrátit útok?NH: „Ne, byl jsem na znečištěné části okruhu a stěží jsem ovládal vůz. Měl jsem už hodně opotřebované pneumatiky, byla to nebezpečná situace. Kromě toho jsem se snažil o to, aby mě nepředjel i Alonso.“Bylo správné přezouvat jen jednou?NH: „Já myslím, že ano – podle nás to byl nejrychlejší způsob, jak dojet do cíle. Možná mohl být výsledek lepší, kdyby na okruh nevyjel safety car hned po startu. Jeho výjezd vyhovoval vozům, které startovaly na superměkké směsi. Já jsem začínal na měkké směsi, trvalo mi to pět kol, než jsem zahřál pneumatiky, to mě stálo ztrátu dvou pozic.“ Ke konci jste se musel často dívat do zpětných zrcátek, jaké to bylo?NH: „Bylo to dost unavující, zejména když byly zadní pneumatiky už hodně opotřebované. Také jsem si musel hlídat soupeře.“Myslel jste si v průběhu závodu, že máte šanci zvítězit?NH: „Já jsem měl málo informací o tom, co se děje s lídry závodu. Zpomalení Mercedesů mi moc nepomáhalo, protože jsem nevěděl, zda je to jen záležitost pár kol, nebo celého závodu.“
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.