McLaren kontaktoval svého bývalého závodníka, Lewise Hamiltona, ohledně možného návratu do týmu, ve kterém vyrůstal.
Dle britského Daily Mail proběhlo první opatrné setkání. Hamilton by měl být pouze jedním z jedců, o kterých má McLaren uvažovat. Těmi dalšími mají být Fernando Alonso a Sebastian Vettel. Největší šance jsou ale dávány Fernandu Alonsovi, ovšem ne pro příchod od příští sezony, ale až od roku 2016.
Tento rok navíc by mu měl dát čas k vyhodnocení toho, jak dobře funguje partnerství mezi Hondou a McLarenem. Britský tým by se také mohl vyvarovat platby jeho gigantické mzdy, u Ferrari teď Španěl bere 17 milionů Liber (necelých 576 milionů Kč), během první společné sezony s Hondou, kdy bude jejich primárním cílem spíš vývoj pohonné jednotky než vítězství.
Hamilton s McLarenem v Texasu 2012(foto: McLaren Mercedes)
U McLarenu by to pak v roce 2016 s největší pravděpodobností vypadalo tak, že by vedle Alonsa/Vettela/Hamiltona zůstal jeden z aktuální dvojice jezdců Kevin Magnussen nebo Jenson Button. Který z nich by zůstal? Zřejmě by záleželo na výkonech, které budou předvádět. Kevin ještě neměl moc času, aby dokázal, jak moc rychlý opravdu je, zatímco Button už není nejmladší a je otázkou, jak dlouho ještě vydrží ve špičkové formě.
A proč by se měl Hamilton vracet k McLarenu? Jedním z důvodů je, že partnerství Honda-McLaren bude s největší pravděpodobností zárukou úspěchu. A pak také bude záležet na letošní sezoně u Mercedesu. Jen těžko si můžeme představit, že by Hamilton prohrál titul na úkor Rosberga a chtěl u Mercedesu zůstat. Velice dobře si dokážeme představit, jak by se Hamilton ihned cítil dvojkou a jeho vztahy s týmem by se zhoršily.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.