Vývoj Ferrari je podle Fernanda Alonsa nekonsistentní - nové díly někdy fungují, jindy ne.
Scuderia na Mercedes a Red Bull letos očividně ztrácí, Fernando Alonso je přesto třetím jezdcem v šampionátu. Pro závod v Montrealu sice chystá vylepšení motoru, ale podle Fernanda Alonsa nebude stačit na stažení náskoku Stříbrných šípů, které letos vyhrály zatím všechny závody.
Včera Kimi Räikkönen řekl, že posun vpřed moc nečeká: "Ostatní týmy nestojí v klidu na místě, takže by se pořadí moc měnit nemělo" A co od novinek očekává v Montrealu jeho týmový kolega Fernando Alonso?
"Letos zatím vozíme nové díly obecně na každý závod. Některé fungovaly, jiné ne. Pokusíme se tedy z nových dílů v Kanadě dostat co nejvíce, absolvovat dobrý pátek a posunout se trochu blíže pódiu. Nepochybuji o tom, že v každém závodě budeme čím dál konkurenceschopnější. Ale jak moc, to netuším," přiznává Španěl.
Jejich vůz F14 T podle něj stále nabízí velký prostor pro zlepšení: "Rozhodně máme potenciál zlepšit auto, protože jsme v situaci, kdy podáváme slabší výkony. Tolik věcí je možné zlepšit: pohonnou jednotku, aerodynamiku, starty... mnoho věcí, protože momentálně nejsme tam, kde bychom chtěli."
Ferrari vozí novinky na každý závod, podle Fernanda Alonsaale vždy nefungují (foto: Scuderia Ferrari)
"Do konce šampionátu zbývá ještě ujít velký kus cesty, a pokud se v těchto oblastech zlepšíme, stále můžeme prožít dobré závody a získat dobré výsledky," dodává Alonso.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.