Valtteri Bottas věří, že jeho Williams bude mít v Kanadě na to, aby i přes výpadek formy v předchozím podniku bojoval s Red Bully.
V Monaku Williams nepostoupil ani s jedním vozem do poslední části kvalifikace a do cíle dojel pouze Felipe Massa, zatímco Bottas musel kvůli vadnému ložisku v MGU-K (více zde) odstoupit, protože došlo k poruše motoru s interním spalováním (ICE). Daniel Ricciardo naproti tomu dojel s Red Bullem třetí hned za oběma Mercedesy.
"Myslím si, že s nimi [s Red Bully] stále můžeme bojovat. Není to snadné, protože se zlepšují, ale Monako bylo zřejmě jejich nejsilnější místo v sezóně. Papírově šlo pro nás o obtížnější trať," hodnotí Bottas dějiště poslední velké ceny.
"My zkrátka musíme pracovat na vylepšeních. Kanada by teoreticky měla být pro nás kvůli dlouhým rovinkám dobrá. Víme, že tam občas může být chladno a lidé se trápí se zahříváním předních pneumatik, takže se opravdu musíme nedříve projet. Víme o tom problému, proto na něm pracujeme," pokračuje finský jezdec Williamsu.
Podle šéfa výkonnosti vozidla - Roba Smedleyho - udělali velký pokrok při práci na FW36, což by se jim mělo v Montrealu vrátit: "V prvních třech závodech to celé bylo o trakci, trakci, trakci. My jsme v mnoha různých oblastech pracovali neuvěřitelně tvrdě na tom, abychom to vyřešili."
Williams věří, že v Kanadě bude moci úspěšně bojovat i s Red Bully(foto: Williams F1 Team)
"Týmy nebyly zcela připraveny na potíže se zahříváním předních pneumatik, které se objevily v Monaku. V kvalifikaci jsme s tím mohli odvést lepší práci. Pozitivní ale je, že se nám zřejmě daří řešit potíže s trakcí, což je obtížné," dodává Smedley.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.