Valtteri Bottas věří, že jeho Williams bude mít v Kanadě na to, aby i přes výpadek formy v předchozím podniku bojoval s Red Bully.
V Monaku Williams nepostoupil ani s jedním vozem do poslední části kvalifikace a do cíle dojel pouze Felipe Massa, zatímco Bottas musel kvůli vadnému ložisku v MGU-K (více zde) odstoupit, protože došlo k poruše motoru s interním spalováním (ICE). Daniel Ricciardo naproti tomu dojel s Red Bullem třetí hned za oběma Mercedesy.
"Myslím si, že s nimi [s Red Bully] stále můžeme bojovat. Není to snadné, protože se zlepšují, ale Monako bylo zřejmě jejich nejsilnější místo v sezóně. Papírově šlo pro nás o obtížnější trať," hodnotí Bottas dějiště poslední velké ceny.
"My zkrátka musíme pracovat na vylepšeních. Kanada by teoreticky měla být pro nás kvůli dlouhým rovinkám dobrá. Víme, že tam občas může být chladno a lidé se trápí se zahříváním předních pneumatik, takže se opravdu musíme nedříve projet. Víme o tom problému, proto na něm pracujeme," pokračuje finský jezdec Williamsu.
Podle šéfa výkonnosti vozidla - Roba Smedleyho - udělali velký pokrok při práci na FW36, což by se jim mělo v Montrealu vrátit: "V prvních třech závodech to celé bylo o trakci, trakci, trakci. My jsme v mnoha různých oblastech pracovali neuvěřitelně tvrdě na tom, abychom to vyřešili."
Williams věří, že v Kanadě bude moci úspěšně bojovat i s Red Bully(foto: Williams F1 Team)
"Týmy nebyly zcela připraveny na potíže se zahříváním předních pneumatik, které se objevily v Monaku. V kvalifikaci jsme s tím mohli odvést lepší práci. Pozitivní ale je, že se nám zřejmě daří řešit potíže s trakcí, což je obtížné," dodává Smedley.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.
Po zisku konstruktérského titulu 2025 v Singapuru varoval Andrea Stella z McLarenu, že teprve před nimi stojí skutečně nejtěžší zkouška.
Alex Palou u londýnského soudu promluvil o svém zklamání z jednání s McLarenem a Zakam Brownem. Jeho slova naznačují, že za původními sliby o Formuli 1 se skrývalo víc, než se zdálo.
Toto Wolff, který má bohaté zkušenosti s napětím mezi týmovými kolegy, poslal do Mclarenu varovný vzkaz.
Podle Flavia Briatoreho čeká Lewise Hamiltona u Ferrari zásadní zlom. Po náročném začátku působení u italské stáje naznačil, že v příštím roce by se mohlo odehrát něco, co všechno změní.
Bývalý závodník Formule E Sam Bird naznačil, že by Red Bull mohl uvažovat o nahrazení Yukiho Tsunody mladším talentem Isackem Hadjarem. Podle něj by takový krok mohl být logický pro optimalizaci jezdecké sestavy týmu.
Valtteri Bottas prozradil nové detaily o svém přechodu do týmu Cadillac, který se chystá na vstup do Formule 1.
Max Verstappen naznačil, že Red Bull nehodlá v závěru sezony polevit. Svým prohlášením směrem k Mercedesu dal jasně najevo, že tým zůstává plně odhodlaný pokračovat v boji.
Carlos Sainz po událostech v Singapuru promluvil o svých pocitech po nepříjemné diskvalifikaci a o aktuálním vztahu k týmu.
George Russell má za sebou úspěšnou sezónu v roli týmové jedničky Mercedesu, přesto stále nepodepsal novou smlouvu.