Toto Wolff řekl, že jeho jezdci musí bojovat o každou malou výhodu v důsledku toho, že se tým rozhodl jednat s oběma jezdci na stejné úrovni.
Vztah mezi Lewisem Hamiltonem a Nico Rosbergem se zdál být v Monaku dost napjatý poté, co Němec v závěrečné fázi kvalifikace udělal chybu a Brit to považoval za úmysl s cílem zabránit mu zabojovat o pole-position. Před víkendem se snažil situaci uklidnit Hamilton obrázkem z dětství a prohlášením, že jsou kamarádi i nadále.
Avšak Toto Wolff předpokládá i nadále napjaté vztahy mezi svými jezdci, protože se oba budou snažit získat výhodu nad tím druhým: "Je to náruživý vztah, ale to je normální - oba jsou soutěživí a bojují o šampionát. Mají konkurenceschopná auta s přesně stejnými silnými a slabými stránkami. Musí tedy bojovat o každou sebemenší výhodu kdekoliv."
"Zaznamenali jsme hodně debat o jejich vztahu, ale to není klíčový faktor úspěchu. Jde o práci, nejsme na dovolené a jezdci potřebují pracovat pro tým v první řadě." Wolff také odmítá srovnání svých jezdců s Alainem Prostem a Ayrtonem Sennou v McLarenu na konci 80. let.
Přirovnání k legendární dvojici Senna/Prost je kompliment pro Rosberga s Hamiltonem, ale situace je jiná. (zdroj: Daimler AG)
"Také bylo hodně srovnání současné situace s tou z 80. let v McLarenu se Sennou a Prostem. To je svým způsobem pro Nica a Lewise kompliment. Ale současná situace je jiná. Filozofií Mercedesu-Benz je umožnit svým jezdcům volně závodit. Necháme je, ať si hrají se svými 'hračkami', ale nesmí je rozbít."
"Jasně, může to přinést jisté napětí, když spolu tak těsně bojují. Jezdci ale ví, že nebudeme tolerovat žádný incident. Oba vědí, že nejedou pouze za sebe, nejedou také jenom za tým, reprezentují všech těch téměř 300 000 lidí, co pracují pro Mercedes-Benz."
Napětí ve Ferrari roste. Jak si sedminásobný šampion Lewis Hamilton poradí s mladým rivalem Charlesem Leclercem? Souboj těchto dvou hvězd bude jedním z největších taháků sezóny 2025.
Lewis Hamilton vyráží za historickým osmým titulem, tentokrát v ikonických barvách Ferrari. Rok 2025 by mohl být jeho nejlepší šancí, ale cesta k triumfu nebude bez překážek.
Fanoušci Formule 1 mají jedinečnou příležitost – originální závodní vůz BMW Sauber, s nímž Robert Kubica závodil v sezóně 2009, je nyní v aukci. Cena za tento kousek historie? 390 tisíc eur, a k ještě DPH.
Lando Norris věří, že v roce 2025 bude schopný „bojovat se všemi“ o titul. Britský jezdec se poučil z chyb, které udělal v minulém roce, a je připravený vstoupit do nové sezóny s cílem usilovat o mistrovský titul.
Laura Muellerová se stala historickou postavou ve formuli 1, když byla v úterý jmenována inženýrkou týmu Haas. Jako první žena v této roli se bude podílet na spolupráci s francouzským jezdcem Estebanem Oconem.
Zimní pauza se blíží ke konci a je čas, aby se piloti a týmy vrátili zpět do práce a začali s intenzivními přípravami a testováním. Ačkoli si někdo může myslet, že si všichni odpočinuli doma u krbu, realita je kolikrát jiná. Adrenalin je součástí života každého pilota F1, a tak někteří z nich využili volno k lyžování, jízdě v pouštních buginách nebo dokonce k pokusům o pilotování letadel.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.