Kimi Räikkönen má za to, že pouze nehody v dosavadním průběhu sezony 2014 zamaskovaly jeho výkony po návratu do Ferrari.
Navrátilec do italského týmu zaostává mezi jezdci výrazně za svým týmovým kolegou Fernandem Alonsem, kterému patří třetí místo. Během šestého závodu v Monaku mířil Kimi Räikkönen k prvnímu vítězství nad svým týmovým kolegou Alonsem, avšak zezadu do něj narazil ve fázi safety caru Max Chilton, což mu pochopitelně zničilo závod.
Mistr světa z roku 2007 se do kolizí připletl také v Bahrajnu a v Malajsii. Podle jeho slov tedy incidenty znevažují výkony, které po svém návratu do Maranella podává. "Už několikrát jsem jel opravdu dobře, ale vždy se v závodu něco pokazilo - něco jako defekt poté, co do mě někdo nabourá.
Zatím se to nikdy nešelo dohromady," odpověděl Räikkönen na otázku Autosportu, zda-li bylo Monako jeho dosavadním nejlepším závodem po návratu. "Je to škoda, znovu jsme v Monaku měli dobrou pozici, ale pak jsme dostali defekt, takže zase smůla. Jsou to malé věci, které se pokazí, a na konci způsobí velký rozdíl."
V Monaku Kimi Fernanda porazit měl, ale smůla byla proti(zdroj: Scuderia Ferrari)
Loňský pilot Lotusu stále není spokojen s ovladatelností svého F14 T. Podle něj však stačí trošku více tvrdé práce a štěstí a sezona se výrazně změní: "Jakmile dostaneme z věcí dobrý pocit, tak si jsem jistý, že to půjde mnohem lépe. Ale do doby, než začneme získávat dobré výsledky, tak musíme pokračovat v boji a snad budeme mít v budoucnu i víc štěští."
Max Verstappen vynechává mediální den před Velkou cenou Miami, jeho soukromý letoun vyrazil z Francie do USA teprve před několika hodinami. Okamžitě se tak rozšířily spekulace, že nizozemský šampion a jeho partnerka Kelly Piquet možná právě přivítali na svět svého prvního potomka.
Po krátké pauze a nabírání sil po náročné trojici závodů je tu další adrenalinová jízda – Formule 1 se o víkendu vrací na scénu Velkou cenou Miami, kde se očekává další dramatické dějství sezóny 2025.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.