Také Mercedes není bezchybný. V Monaku odstavil Valterri Bottas svůj kouřící Williams vedle svodidel. Také Kevin Magnussen ztratil čtyři místa díky poklesu výkonu pohonné jednotky. Mercedes na tyto problémy zareaguje u všech nových ještě nezapečetěných motorů.
Při pohledu na stavy použitých jednotek napříč polem (více v tomto článku) je jasně vidět, že monoposty poháněné Mercedesem jsou v rámci plánu. Všichni jezdci s motory Mercedes byli před Monakem na číslovce 2. Konkurence používající Ferrari nebo Renault je u různých částí občas na stupni 3, někteří dokonce na stupni 4.
Po Monaku však již ani štít Mercedesu není čistý. Kevina Magnussena na McLarenu zbrzdil v závěru VC problém s pohonnou jednotkou. U nováčka však byl problém pouze dočasný. I tak ale Dán přišel ve výsledku o 4 pozice, protože elektoromotor dával malý výkon. Na vině byl vadný senzor. Magnussenovi se podařilo problém ale ještě z auta pomocí přenastavení motorových programů odstranit.
Vážnějšího rázu byly problémy, které obraly Valtteriho Bottase o osmé místo. Problém s ložiskem v MGU-K vyřadil z provozu i spalovací motor. Bottas tedy bude muset nasadit v Kanadě již třetí motor i MGU-K. Ke konci sezony by situace u Fina mohla být těsná, MGU-K mu bude muset vydržet minimálně 3 600 kilometrů.
Mercedes sice může být na poli pohonných jednotek momentálně na čele, avšak rozhodně nespí(zdroj: Mercedes AMG F1 Team)
Mercedes v reakci na tento problém zkontroloval všechny motory, které jsou momentálně v oběhu a jsou již zaplombované, aby tak předešel případným problémům. U všech nových motorů, které se do oběhu teprve dostanou, podnikne protikroky. FIA dovoluje zásahy do motorů ze strany výrobců, pokud vedou ke zvýšení spolehlivosti.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.