Podle Felipeho Massy na vztahu mezi Lewisem Hamiltonem a Nicem Rosbergem kvůli velkému výkonnostnímu náskoku Mercedesu vůbec nezáleží.
Rosbergova kvalifikační chyba, kterou v Monaku považoval Hamilton za úmyslnou, prohloubila krizi v jejich vzájemném vztahu. Podle Massy však duo Mercedesu spolu nemusí letos dobře spolupracovat, protože německou stáj už nikdo ohrozit nedokáže.
"Myslím, že na vztahu nezáleží. Dobrá spolupráce je důležité, aby se tým zlepšoval ve srovnání s ostatními, ale ni to nepotřebují. Od teď mají a až do konce šampionát mít budou to nejlepší auto," popisuje brazilský pilot Williamsu.
"Pokud to Nico udělal úmyslně, jde o něco, co je trochu v rozporu s mou mentalitou, ale myslím, že Lewis ukázal, že pod tlakem snad může chybovat. Možná byl na té trati silnější než Nico, ale může to zabrat a dostat Lewise do jiného duševního rozpoložení," soudí Massa, který ve Velké ceně Monaka po startu z 16. místa dojel sedmý.
"Je to zajímavé. Když bojujete o šampionát jen se svým týmovým kolegou, nějaké triky možná mohou fungovat. U nás to bylo [v roce 2008 s Kimim Räikkönenem] odlišné, protože jsme soupeřili s jiným týmem."
Podle Felipeho Massy letos už Mercedes niko neohrozí (foto: Williams F1 Team)
"Je to něco úplně jiného, nikdy jsme jeden druhému nic neprovedli. Určitě jsme někdy zkoušeli neříct některé věci, jež jsme udělali v nastavení, ale nic takového," komentuje Massa události, které nastaly v kvalifikaci v Monaku. Komisaři incident vyšetřovali, ale po analýze dokladů nepřišli na to, že by se v případě Rosberga jednalo o úmyslný prohřešek.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.