Podle Felipeho Massy na vztahu mezi Lewisem Hamiltonem a Nicem Rosbergem kvůli velkému výkonnostnímu náskoku Mercedesu vůbec nezáleží.
Rosbergova kvalifikační chyba, kterou v Monaku považoval Hamilton za úmyslnou, prohloubila krizi v jejich vzájemném vztahu. Podle Massy však duo Mercedesu spolu nemusí letos dobře spolupracovat, protože německou stáj už nikdo ohrozit nedokáže.
"Myslím, že na vztahu nezáleží. Dobrá spolupráce je důležité, aby se tým zlepšoval ve srovnání s ostatními, ale ni to nepotřebují. Od teď mají a až do konce šampionát mít budou to nejlepší auto," popisuje brazilský pilot Williamsu.
"Pokud to Nico udělal úmyslně, jde o něco, co je trochu v rozporu s mou mentalitou, ale myslím, že Lewis ukázal, že pod tlakem snad může chybovat. Možná byl na té trati silnější než Nico, ale může to zabrat a dostat Lewise do jiného duševního rozpoložení," soudí Massa, který ve Velké ceně Monaka po startu z 16. místa dojel sedmý.
"Je to zajímavé. Když bojujete o šampionát jen se svým týmovým kolegou, nějaké triky možná mohou fungovat. U nás to bylo [v roce 2008 s Kimim Räikkönenem] odlišné, protože jsme soupeřili s jiným týmem."
Podle Felipeho Massy letos už Mercedes niko neohrozí (foto: Williams F1 Team)
"Je to něco úplně jiného, nikdy jsme jeden druhému nic neprovedli. Určitě jsme někdy zkoušeli neříct některé věci, jež jsme udělali v nastavení, ale nic takového," komentuje Massa události, které nastaly v kvalifikaci v Monaku. Komisaři incident vyšetřovali, ale po analýze dokladů nepřišli na to, že by se v případě Rosberga jednalo o úmyslný prohřešek.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.