Niki Lauda popřel, že by si dělal zálusk na případně uvolněné místo Bernieho Ecclestona. Rakušan je dle svých slov u Mercedesu plně vytížen, navíc smlouvu má až do roku 2017.
Jako možný nástupce nestárnoucího Bernieho Ecclestona bylo označeno už mnoho lidí - tak například Flavio Briatore, Luca di Montezemolo, Christian Horner a posledně teď i Niki Lauda. Trojnásobný mistr světa ale takovéto ambice vyvrací: "Proti těmto zprávám se musím postavit, protože v pozici předsedy dozorčí rady závodního týmu Mercedesu jsem plně vytížen. A to vidím jako můj úkol do budoucna."
"U Mercedesu mám práci až do roku 2017 včetně. Stejně tak by se mě někdo mohl zeptat, jestli nechci letět na měsíc," dodal Niki Lauda. Na přímou otázku německého auto moto und sport se zdráhal odpovědět Flavio Briatore: "Sport potřebuje po Berniem někoho, kdo který bude mít pro Formuli 1 a její budoucnost jasný plán." Když se ho redaktoři zeptali, jestli by to nemohl být on, tak se jen usmál a odešel.
Nestárnoucí Bernie v Monaku, Lauda jej nenahradí, ale co Briatore?(foto: Pirelli)
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.