Niki Lauda popřel, že by si dělal zálusk na případně uvolněné místo Bernieho Ecclestona. Rakušan je dle svých slov u Mercedesu plně vytížen, navíc smlouvu má až do roku 2017.
Jako možný nástupce nestárnoucího Bernieho Ecclestona bylo označeno už mnoho lidí - tak například Flavio Briatore, Luca di Montezemolo, Christian Horner a posledně teď i Niki Lauda. Trojnásobný mistr světa ale takovéto ambice vyvrací: "Proti těmto zprávám se musím postavit, protože v pozici předsedy dozorčí rady závodního týmu Mercedesu jsem plně vytížen. A to vidím jako můj úkol do budoucna."
"U Mercedesu mám práci až do roku 2017 včetně. Stejně tak by se mě někdo mohl zeptat, jestli nechci letět na měsíc," dodal Niki Lauda. Na přímou otázku německého auto moto und sport se zdráhal odpovědět Flavio Briatore: "Sport potřebuje po Berniem někoho, kdo který bude mít pro Formuli 1 a její budoucnost jasný plán." Když se ho redaktoři zeptali, jestli by to nemohl být on, tak se jen usmál a odešel.
Nestárnoucí Bernie v Monaku, Lauda jej nenahradí, ale co Briatore?(foto: Pirelli)
Lando Norris zajel nejrychlejší čas třetího tréninku na Velkou cenu Itálie, přičemž Charles Leclerc mu byl velmi blízko. Celé pole se vešlo do rozdílu menšího než jedné sekundy, což slibuje napínavou kvalifikaci.
Jediný vítěz velké ceny F1 označil své dlouhodobé pokračování u Alpine za „přirozené rozhodnutí“, vycházející z dosavadní spolupráce a důvěry v tým. Podle něj stabilita a jasná vize představují klíč k postupnému zlepšování výkonů.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.