Jules Bianchi věří, že první body Marussie v F1 nepřišly jenom díky štěstí. Francouz věří, že jeho tým učinil opravdový výkonnostní pokrok.
Výsledek je to o to cennější, že Bianchi dostal během VC penalizaci za to, že odstartoval ze špatného místa do závodu, tu si odbyl v době safety caru, a tak bylo k jeho výslednému času přičteno dalších 5 vteřin. Je pravdou, že Marussii pomohla v cestě za prvními body v F1 velká řádka odstoupení.
Jules Bianchi však říká, že se jeho monopost od VC Španělska také pořádně zlepšil: "Zlepšli jsme auto o krok během testu v Barceloně. Auto bylo mnohem lépe vyvážené, takže s ním jízda v tomto závodu byla o hodně lepší." Ve světle Bianchiho slov bylo zajímavé pozorovat jeho kolegu Chiltona, který se s vozem po celý víkend dost pral.
"Teď musíme zůstat nohama na zemi. Získali jsme body, což je dobré, ale bez štěstí bychom na ně nedosáhli. Po dnešním večeru se tedy musíme trošku zchladit a pokračovat ve zlepšování auta, protože je zde stále prostor." Podle jezdce mělo jeho auto v Monaku na Q2 a jeho rychlost v závodu je povzbuzením pro další závodní víkendy.
Bianchi v závodu předvedl i předjížděcí manévr na Kobajašiho, který byl na hraně...(foto: Marrusia F1 Team)
"Je to povzbuzení pro všechny. Mám za to, že jsem v kvalifikaci měl na Q2. Myslím, že mi chyběla desetina nebo tak něco. V závodu to bylo to samé. Ze začátku jsem byl trošku pomalejší než Sauber a vozy před ním, ale to jsem jel na měkkých gumách a oni na super-měkkých. Po přezutí jsme byli konkurenceschopní a časy byly dobré. Myslím, že tohle je pro tým opravdový krok vpřed."
@Jules_Bianchi boooommmmbaaa!! ;)))
— Fernando Alonso (@alo_oficial) May 25, 2014
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.