Podle Paula Hemberyho to ale není vždy ten nejrychlejší způsob, jak absolvovat celou vzdálenost závodu
Společnost Pirelli přiveze do Monaka dvě nejměkčí směsi pneumatik – měkkou a superměkkou. V případě superměkké směsi to bude poprvé v této sezoně.
Paul Hembery, ředitel Pirelli Motorsport: „Velká cena Monaka je pro všechny účastníky skvělou podívanou s osobitou atmosférou a výjimečnou náročností. O tomto víkendu budou debutovat pneumatiky se superměkkou směsí. V letošní sezoně jsme změnili složení a konstrukci všech hladkých pneumatik, tedy i ty se superměkkou směsí, abychom zvýšili jejich odolnost.
Degradace pneumatik není v Monaku velká, závod je možné zajet s jednou zastávkou v boxech, i když to obvykle není nejrychlejší způsob, jak zdolat celou vzdálenost. Strategie sehraje vážnou roli, protože na okruhu v Monaku se velmi složitě předjíždí. Zvýší se tím důležitost úspěšného zvládnutí kvalifikace.
Týmová strategie pro tento závod musí být pružná. V Monaku je vždy vysoká pravděpodobnost výjezdu Safety caru – klíčem k úspěchu bude nepřetržité pochopení rytmu závodu.“
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.