Kimi Räikkönen chce s Ferrari udělat v Barceloně další krok k tomu, aby moc neztráceli na konkurenci.
Se sedmým místem v Malajsii dosáhl Kimi Räikkönen zatím nejlepšího výsledku v této sezoně, a tak po svém návratu do Ferrari zatím nenaplňuje očekávání mnoha lidí o napínavých soubojích mezi ním a Alonsem, který v Číně získal podium. Fin tak doufá, že se bude v Barceloně ve svém F14T cítit lépe a nebudou ho opět brzdit technické problémy.
"Měli jsme těžký start do sezony a z této situace se teď musíme dostat," řekl dnes Kimi Räikkönen ve Španělsku. Tlak už začíná stoupat, protože Fin je mezi jezdci zatím na dvanácté příčce a Ferrari je mezi konstruktéry až za Force Indií. "Není to jednoduchá trať, ale jsem si jistý, že se můžeme zlepšit." To, že nedokázal s Alonsem držet krok už v Šanghaji, Finovi samozřejmě vadí. Nemyslí si ale, že to tak zůstane napořád.
"V Číně to byla jen malá věc, která vedla ke konečnému výsledku a mohli jsme to napravit už o hodně dříve, kdybych se zúčastnil prvního tréninku. To ztížilo zbytek víkendu. Ale víme, kde byl problém." Také Ferrari využilo tří volných týdnů po Číně ke hledání zlepšení. Jestli to ale stačilo na nějaké významnější stažení náskoku na Mercedes už v Barceloně, to uvidíme.
"I ty největší věci mohou dělat často rozdíl, například jízdní styl. Teď už autu rozumíme o hodně lépe, ale i ostatní do toho dávají neustále vše, aby se posouvali. Snad budeme brzy v pozici, abychom se s nimi mohli poměřovat."
Kimi však vidí cestu z krize krůček po krůčku. "Bylo by hezké vyjet dobrý výsledek, život by pak byl o něco lehčí. Jestli se to ale povede teď a tady nebo až někde jinde, průběh roku kompletně nezmění. Pokud auto zvládneme tak, jak bychom chtěli, tak přijdou i výsledky, které bychom chtěli. Nejdůležitější ale je, mít čistý víkend."
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.