Nico Hülkenberg věří, že když bude pokračovat ve svých výkonech, dočká se pódiového umístění. Doufá, že Force India dokáže za sebou udržet Ferrari.
Nico Hülkenberg se o víkendu zúčastnil závodu DTM na Hockenheimu a nyní už se těší na závod v Barceloně. Šestadvacetiletý rodák z Emmerichu nad Rýnem zažil povedený vstup do sezóny. Po roce u Sauberu zamířil zpět do Force Indie a svého rozhodnutí nelituje.
"Když se podíváte na mé výsledky, je vidět, že mi to neuškodilo," cituje jej Motor-Sport Total. Force India je po čtyřech závodech s 54 body čtvrtým týmem v tabulce poháru konstruktérů, dva body před Ferrari.
"Záleží na víkendu, s Williamsem jsme byli podle mého názoru na stejné úrovni. Celkově měli asi rychlejší auto, ale my odvedli velmi dobrou práci a dojeli do cíle před nimi," komentuje formu indického týmu Hülkenberg.
Jejich soupeřem na trati bylo také Ferrari, které podle něj udělalo pokrok. "Ferrari udělalo velký krok vpřed. V Bahrajnu jsme je měli jasně pod kontrolou, ale v Číně byli najednou kus před námi. V této fázi sezóny se vše mění velmi rychle, ale měli bychom se udržet na bodech. Oni se budou snažit a já zkusím cokoliv. Nemohu však nic zaručit," uvedl.
V Barceloně odstartuje evropská část sezóny a týmy přivezou řadu novinek. "Mezi Čínou a Barcelonou bylo hodně času a spousta týmů nasadí novinky. Uvidíme, jak na tom budeme. I my přivezeme nové díly a uvidíme, jak budou fungovat. Nevím, zda zůstaneme takto vepředu. Ferrari bylo naposledy před námi. Snad to tak ale nezůstane a ještě je proženeme. Snad uvidím jedno z jejich aut ve zpětném zrcátku," doufá.
Svými výkony prokazuje, jak silným pilotem je, a Norberg Haug ho dokonce zařadil mezi pětici nejlepších pilotů. Přesto Hülkenberg na své první pódiové umístění stále čeká. Věří však, že jeho čas přijde. "Je třeba pokračovat v tom, co dělám - jezdit rychle a odvádět dobrou práci na trati. Potom to určitě přijde," nechal se slyšet.
Pochválil také svého týmového kolegu Sergia Péreze, který při třetím závodě v Bahrajnu získal třetí místo. "Je to velmi komplexní a silný pilot a musím se hodně snažit, abych byl před ním. Podle mě během sezóny uvidíme mezi námi intenzivní souboje. Ale to je dobrá věc, protože se vzájemně tlačíme. Mohu se od něj učit a věřím, že i on se může učit ode mě. Uvidíme, jak to bude na konci sezóny."
Přiznal však, že jej Pérez překvapil. "Jeho přístup mě udivil. Znám ho dlouho a měl jsem ho za bezstarostného Latinoameričana. On je ale naprosto profesionální. Myslím, že se v McLarenu dost věcí naučil," uvedl na Mexičanovu adresu.
Max Verstappen vynechává mediální den před Velkou cenou Miami, jeho soukromý letoun vyrazil z Francie do USA teprve před několika hodinami. Okamžitě se tak rozšířily spekulace, že nizozemský šampion a jeho partnerka Kelly Piquet možná právě přivítali na svět svého prvního potomka.
Po krátké pauze a nabírání sil po náročné trojici závodů je tu další adrenalinová jízda – Formule 1 se o víkendu vrací na scénu Velkou cenou Miami, kde se očekává další dramatické dějství sezóny 2025.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.