Nico Hülkenberg věří, že když bude pokračovat ve svých výkonech, dočká se pódiového umístění. Doufá, že Force India dokáže za sebou udržet Ferrari.
Nico Hülkenberg se o víkendu zúčastnil závodu DTM na Hockenheimu a nyní už se těší na závod v Barceloně. Šestadvacetiletý rodák z Emmerichu nad Rýnem zažil povedený vstup do sezóny. Po roce u Sauberu zamířil zpět do Force Indie a svého rozhodnutí nelituje.
"Když se podíváte na mé výsledky, je vidět, že mi to neuškodilo," cituje jej Motor-Sport Total. Force India je po čtyřech závodech s 54 body čtvrtým týmem v tabulce poháru konstruktérů, dva body před Ferrari.
"Záleží na víkendu, s Williamsem jsme byli podle mého názoru na stejné úrovni. Celkově měli asi rychlejší auto, ale my odvedli velmi dobrou práci a dojeli do cíle před nimi," komentuje formu indického týmu Hülkenberg.
Jejich soupeřem na trati bylo také Ferrari, které podle něj udělalo pokrok. "Ferrari udělalo velký krok vpřed. V Bahrajnu jsme je měli jasně pod kontrolou, ale v Číně byli najednou kus před námi. V této fázi sezóny se vše mění velmi rychle, ale měli bychom se udržet na bodech. Oni se budou snažit a já zkusím cokoliv. Nemohu však nic zaručit," uvedl.
V Barceloně odstartuje evropská část sezóny a týmy přivezou řadu novinek. "Mezi Čínou a Barcelonou bylo hodně času a spousta týmů nasadí novinky. Uvidíme, jak na tom budeme. I my přivezeme nové díly a uvidíme, jak budou fungovat. Nevím, zda zůstaneme takto vepředu. Ferrari bylo naposledy před námi. Snad to tak ale nezůstane a ještě je proženeme. Snad uvidím jedno z jejich aut ve zpětném zrcátku," doufá.
Svými výkony prokazuje, jak silným pilotem je, a Norberg Haug ho dokonce zařadil mezi pětici nejlepších pilotů. Přesto Hülkenberg na své první pódiové umístění stále čeká. Věří však, že jeho čas přijde. "Je třeba pokračovat v tom, co dělám - jezdit rychle a odvádět dobrou práci na trati. Potom to určitě přijde," nechal se slyšet.
Pochválil také svého týmového kolegu Sergia Péreze, který při třetím závodě v Bahrajnu získal třetí místo. "Je to velmi komplexní a silný pilot a musím se hodně snažit, abych byl před ním. Podle mě během sezóny uvidíme mezi námi intenzivní souboje. Ale to je dobrá věc, protože se vzájemně tlačíme. Mohu se od něj učit a věřím, že i on se může učit ode mě. Uvidíme, jak to bude na konci sezóny."
Přiznal však, že jej Pérez překvapil. "Jeho přístup mě udivil. Znám ho dlouho a měl jsem ho za bezstarostného Latinoameričana. On je ale naprosto profesionální. Myslím, že se v McLarenu dost věcí naučil," uvedl na Mexičanovu adresu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.