Force India prožívá úspěšný vstup do sezóny - v hodnocení konstruktérů ji patří dokonce třetí místo před Ferrari a McLarenem. A dle svého vyjádření se ho nehodlá jen tak vzdát.
Indická stáj má před pátým McLarenem náskok 11 bodů, před druhým Ferrari vede těsně o 2 body, a je tak nejlepším zákaznickým týmem Mercedesu.
"Lotus se momentálně trápí a nejsou tam, kde by chtěli. Našim dalším soupeřem by byl McLaren, a ti se také trápí, což mě vůbec nermoutí - jejich problémy nemusí být zcela bezvýznamné!" uvádí zástupce šéfa Bob Fernley pro Autosport.
"Pro nás to bude těžké soupeřit s Red Bullem a Mercedesem. Nebude to lehké dále soupeřit s Ferrari, ale pokud to jen půjde, budeme bojovat," pokračuje Fernley, který se chce udržet před špičkovými týmy s podstatně vyššími rozpočty.
Jeho jezdec Nico Hülkenberg v závodech často bojuje s Fernandem Alonsem, což je podle Fernleyho pro Force Indii velký pokrok: "Když se podíváte na naše historické výsledky, je to s nimi jako na houpačce, zatímco teď jsme napříč okruhy naprosto konzistentní."
Force India bude bojovat o to, aby pilotům Ferrari ukazovala záda(foto: Sahara Force India)
"Pokud se podíváte na Ferrari, tak ti jsou na tom zřejmě opačně: Bahrajn byl pro ně Achillovou patou a v Číně na tom byli mnohem lépe. V určitých případech se jen projevuj DNA designu. Když si vezmete Austrálii a Malajsii, tak tam Nico a Fernando spolu po celou dobu bojovali, takže to do sebe zapadá. Jsme tím celkem potěšeni," dodává Fernley.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.
Při jízdě s Ferrari F2008 na Goodwoodu si Felipe Massa neodpustil vtipnou poznámku o svém ztraceném titulu z roku 2008. I po letech tak připomněl kontroverzní finále sezony, které mu uniklo v posledních vteřinách závodu.
Výkonnostní propad Red Bullu s monopostem RB21 nabírá na obrátkách – po sérii nepřesvědčivých výsledků se tým propadl až na čtvrtou příčku Poháru konstruktérů.
Svět Formule 1 celý týden žije odchodem Christiana Hornera z Red Bullu. Své stanovisko k této události už vyjádřil i jeden z mistrů světa.
Will Buxton a Jennie Gow se zamýšlejí nad tím, kam by mohla vést další kariérní cesta Christiana Hornera, pokud by opustil Red Bull. Zvažují jak jeho možný přesun do vedení F1, tak i variantu dočasného ústupu z veřejného prostoru.