Po Martini sponzorující Williams nyní do F1 zamířilo další jméno alkoholického nápoje. Tým Force India potvrdil spolupráci se značkou Smirnoff.
Tým Force India získal dalšího sponzora - vodku Smirnoff. Její název se objeví na bočnicích VJM07 a logo najdeme i na kombinézách, helmách i týmovém oblečení a to už od příštího závodu v Barceloně.
Tým doufá, že tímto zlepší i výsledky na trati a pomohou fanouškům dostat se blíž k F1. Hodlají také použít toto partnerství k silné kampani proti alkoholu za volantem.
"Je fantastické, že se Smirnoff připojil k F1. Je to celosvětová, známá značka a vítáme ji v rodině Force India. Jako tým jsme vždy spojovali profesionalitu na trati s oslavami mimo okruh a tato spolupráce posiluje tyto hodnoty. Pokračujeme s pokrokem v našich výkonech, Smirnoff je ideální značka, která pomůže oslavit tyto momenty a otevírá sport novým fanouškům," uvedl šéf týmu Vijay Mallya.
Smirnoff se bude vyjímat na prémiovém místě na bočnicích vozů Force Indie místo názvu týmu(foto: Sahara Force India)
Také Smirnoff ocenil reputaci Force Indie a věří, že jsou pro ně perfektními partnery. "Líbí se nám příběh Force Indie stejně jako jejich schopnost nám pomoci komunikovat o odpovědnosti a vysoce kvalitní výkonnosti. Tento tým představuje naše vnímání závodění a dává zavedeným týmům zabrat. Jsme rádi, že jim pomůžeme přivést fanoušky blíž akci a užít si zábavu s tímto energickým a vzrušujícím týmem," prohlásil Matt Bruhn, ředitel této obchodní značky.
Smirnoff vlastní firma Diageo, která nyní tímto spolupracuje se dvěma týmy. Tím druhým je McLaren, jehož sponzorem je Johnnie Walker.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.
Při jízdě s Ferrari F2008 na Goodwoodu si Felipe Massa neodpustil vtipnou poznámku o svém ztraceném titulu z roku 2008. I po letech tak připomněl kontroverzní finále sezony, které mu uniklo v posledních vteřinách závodu.
Výkonnostní propad Red Bullu s monopostem RB21 nabírá na obrátkách – po sérii nepřesvědčivých výsledků se tým propadl až na čtvrtou příčku Poháru konstruktérů.
Svět Formule 1 celý týden žije odchodem Christiana Hornera z Red Bullu. Své stanovisko k této události už vyjádřil i jeden z mistrů světa.
Will Buxton a Jennie Gow se zamýšlejí nad tím, kam by mohla vést další kariérní cesta Christiana Hornera, pokud by opustil Red Bull. Zvažují jak jeho možný přesun do vedení F1, tak i variantu dočasného ústupu z veřejného prostoru.