Výkonný ředitel okruhu v Sepangu Dato Razlan Razali si není jistý budoucností Grand Prix Malajsie, protože brzy skončí smlouva. Navíc není spokojený se současnou Formulí 1.
V roce 2015 možná uvidíme poslední závod na Sepangu, protože do tohoto roku je platná současná smlouva mezi FIA a okruhem. Stále není jisté, zda se uzavře nový kontrakt, nebo brána umožňující vstup na okruh.
„Dostali jsme zelenou pro vyjednávání s FIA a činíme tak,“ řekl Razali. „V Barceloně budeme hodně diskutovat.“
„Samozřejmě svou roli hraje hodně faktorů. Jedním z nich je cena, další jsou problémy, které máme vyřešit, pokud chceme smlouvu na dalších pět let.“
„Dalším problémem je zvuk a technická úroveň, protože tu je hodně hlasů od fanoušků, aby závody byly zajímavější a opět se vrátila hlučnost. To všechno musíme zohlednit, pokud bychom chtěli pokračovat.“
„Lidé chodí na Formuli 1 kvůli jejímu hluku. Nejsem přesvědčen, že to lze nějak technicky vyřešit, pokud chceme zachovat hybridní vozy F1. To moc dohromady nejde. Ale uvidíme, co to udělalo s evropskými fanoušky, ti jsou do závodů více zapálení. Barcelona bude testem, zda přijdou fanoušci nebo ne.“
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.