Nico Hülkenberg nepočítal s tak silným úvodem sezony. Dle jeho názoru je Force India ve velmi dobré pozici i pro další závody.
36 mistrovských bodů a čtvrté místo mezi jezdci - začátek nové sezony Formule 1 mohl pro Nica Hülkenberga dopadnout lépe jen stěží. Na všech čtyřech dosavadních závodech ukázal jezdec týmu Force India konstantní výkony a po první pětině sezony je v průběžném pořadí dokonce před úřadujícím mistrem světa, Sebastianem Vettelem. Takto dobrý start do sezony překvapil dokonce i jezdce samotného.
"Nečekal jsem to a myslím, že ani nikdo další nečekal, že to bude probíhat tak dobře. Zimní testy byly dobré, ale ne hodně dobré. Mít tolik bodů, to je skvělý výsledek," říká Nico Hülkenberg pro Autosport. Nějaký pokles výkonnosti dle něj není na pořadu dne: "Nevidím žádný důvod, proč bychom v tom měli polevovat."
Dokáže však menší tým typu Force India držet krok s velkými týmy ve velmi rychlém vývoji během sezony? "Možná budou mít větší týmy s většími rozpočty později v průběhu sezony výhodu, ale já nás vidím ve velmi dobré pozici."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.