Paddy Lowe, technický ředitel Mercedesu, je nadšen výkony svých jezdců a doufá, že jeden z nich bude letos mistrem světa.
Paddy Lowe, technický ředitel Mercedesu vyhlásil, že Lewis Hamilton je v současnosti na nejvyšší úrovni své formy. Lewis Hamilton se vrátil do formy na nejvyšší úrovni. Lowe zná Lewise ještě ze společného působení u McLarenu.
„Je zřejmé, že Lewis je v této sezoně znovu na vrcholu svého jezdeckého umění. Fyzicky je také ve formě a mentálně je na tom skvěle. Pro zbytek sezony je to všechno velkým příslibem,“ tvrdí Lowe.
Hamilton má všechny potřebné trumfy pro to, aby na konci sezony získal svůj druhý titul mistra světa. „Zkušenosti z minulých let u Lewise představují všechny potřebné ingredience pro absolvování fantastické sezony. Má všechno, co je potřebné pro zisk druhého titulu,“ pokračuje Lowe. „V kvalifikacích a v závodech bylo možné vidět toho Lewise, kterého všichni dobře známe, toho Lewise, který dokáže úplně ovládnout průběh celého závodu.“
Pro Lewise může představovat překážku v cestě za úspěchem jeho týmový kolega Nico Rosberg. Mercedes slibuje, že tyto dva jezdce nechá navzájem bojovat až do konce. „To je naše filozofie: jezdí proti sobě bez jakýchkoliv omezení. Chceme předvést show a respektovat diváky. A doufám, že když budeme dobří až do konce, jeden z našich jezdců získá titul,“ ukončil Lowe.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.