Mercedes dnes oznámil, že jej na konci sezóny 2014 opustí jeho technický ředitel Bob Bell.
Bývalý technický ředitel Renault, který stál za dvěma tituly Fernanda Alonsa v letech 2005 a 2006, rezignoval na svou pozici u Mercedesu už v prosinci loňského roku. Vyhlídnuto má místo mimo německou stáj.
Ta dnes potvrdila, že v listopadu z Brackley odejde, aby následoval "nové výzvy mimo společnost." Neznámou zatím zůstává, kam nakonec zamíří. Spekuluje se o Ferrari, které dnes odvolalo Stefana Domenicaliho. Alonso by se s ním rád opět setkal, stejně jako Lotus, a zájem by mohli mít i ostatní týmy včetně McLarenu.
Bell pozici technického ředitele zastával od dubna 2011. Jeho zodpovědnosti v rámci restrukturalizace převezme současný technický výkonný ředitel Paddy Lowe.
Odstupující technický ředitel Mercedesu svou kariéru zahájil v 80. letech u McLarenu. Pracoval také u Benettonu, po Crashgate - úmyslné nehodě Nelsona Piqueta ve Velké ceně Singapuru 2008, kdy z týmu museli odejít Flavio Briatore a Pat Symonds, převzal pozici šéfa týmu.
Kam zamíří technický ředitel Mercedesu Bob Bell? Na nezájem si stěžovat nemůže(foto: Mercedes AMG F1 Team)
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.