Eric Boullier řekl, že z McLarenu se může stát nejbližší pronásledovatel zatím nedostižných Mercedesů. Závodní ředitel McLarenu tak více méně potvrdil slova Jensona Buttona o tom, že v Bahrajnu mohl získat podium.
"Když se podíváte na výkony Jensona, tak moc nechybělo a měli jsme na to, abychom dojeli před Force Indiemi. Takže souhlasím s tím, že bychom mohli být druhým nejrychlejším týmem po Mercedesu, tedy nejlepším ze zbytku. Ale je to se všemi velmi, velmi těsné," řekl Eric Boullier. Button i Magnussen ale museli ze závodu v poušti odstoupit kvůli problémům se spojkami, což Boullier popsal jako 'jeden výpadek' pro tým.
"Nevím, jestli je doženeme do závodů v Evropě, ale určitě se budeme snažit snížit odstup co nejdříve. Loňský rok byl trošku traumatem. Každý je teď dychtivý, abychom se dotali tam, kde bychom měli být, ale nesmíme to dělat ve spěšném nebo chaotickém módu. Ale spíše v racionálním módu."
Eric Boullier s Jensonem Buttonem při testech v Bahrajnu(foto: McLaren Mercedes)
Zároveň ale pochybuje, že náskok Mercedesu před ostatními je 1,7 sekundy, což měli Stříbrné šípy v Bahrajnu. Dle něj se totiž náskok bude měnit závod od závodu: "Monako je například zajímavým okruhem, je to trať vyžadující hodně velký přítlak, ale také potřebujete snadno ovladatelné a vyvážené auto."
Boullier ale věří, že tratě s nízkým přítlakem by aktuálně seděly jejich MP4-29 nejvíce. "Tratě s nízkým přítlakem jako je Monza budou odlišnou pohádkou. Každé odlišné rozvržení trati může změnit pořadí."
Nicméně je třeba si realitsticky přiznat, že na Mercedesy nikdo v Austrálii, Malajsii ani Bahrajnu zatím neměl. Na otázku, jestli je realistické očekávat dostižení Mercedesů Boullier řekl: "Je. Je pravdou, že rozdíl je teď obrovský, ale odstup jedné vteřiny je dostižitelný. Vím o hodně oblastech, ve kterých můžeme pracovat a zlepšovat se."
McLaren patří do skupiny týmů, které se perou o to být nejrychlejším ze zbytku, kromě nich je v této skupině ještě Force India, Red Bull, Ferrari a Williams.
Po třech odjetých závodech je McLaren v průběžném pořadí třetí o bod za Force Indií, i když obě jejich auta nedojela do cíle VC Bahrajnu.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.