Týmy, FIA a Bernie Ecclestone se jednoznačně domluvili, že motory musí být hlasitější, a tak budou hledat cesty, jak toho docílit.
Na nedělním setkání zájmových skupin v Bahrajnu bylo domluveno, že zvuk nových pohonných jednotek v F1 je takovým problémem, že by to mohlo odradit některé fanoušky a snížit tak popularitu Formule 1, a tak musí být podniknuty nějaké kroky.
"Je to něco, na co jsme se ptali všech výrobců zúčastněných v F1. Musíme se podívat na to, jestli můžeme zvýšit hluk motorů v krátkém, středním nebo dlouhodobém horizontu. To přesně uděláme, ale musíme mít jednomyslný souhlas," řekl prezident FIA, Jean Todt.
FIA ustaví pracovní skupinu, ve které budou zastoupeni inženýři jednotlivých týmů a výrobců motorů, jejichž cílem bude najít cesty ke zvýšení hluku. Když byl Todt dotázán, kdy si myslí, že by auta mohla být hlasitější, tak připustil, že si není jistý.
Ale dodal, že první testy na trati by se mohly odehrát někdy po GP Španělska. "Je to pro mě velice těžké, dát vám přesnou odpověď. Po Barceloně budou dva dny testů, takže tam by mohlo být snad něco otestováno," zakončil bývalý šéf týmu Ferrari.
Rámus při startu závodu už není takový, jako býval
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.