Týmy, FIA a Bernie Ecclestone se jednoznačně domluvili, že motory musí být hlasitější, a tak budou hledat cesty, jak toho docílit.
Na nedělním setkání zájmových skupin v Bahrajnu bylo domluveno, že zvuk nových pohonných jednotek v F1 je takovým problémem, že by to mohlo odradit některé fanoušky a snížit tak popularitu Formule 1, a tak musí být podniknuty nějaké kroky.
"Je to něco, na co jsme se ptali všech výrobců zúčastněných v F1. Musíme se podívat na to, jestli můžeme zvýšit hluk motorů v krátkém, středním nebo dlouhodobém horizontu. To přesně uděláme, ale musíme mít jednomyslný souhlas," řekl prezident FIA, Jean Todt.
FIA ustaví pracovní skupinu, ve které budou zastoupeni inženýři jednotlivých týmů a výrobců motorů, jejichž cílem bude najít cesty ke zvýšení hluku. Když byl Todt dotázán, kdy si myslí, že by auta mohla být hlasitější, tak připustil, že si není jistý.
Ale dodal, že první testy na trati by se mohly odehrát někdy po GP Španělska. "Je to pro mě velice těžké, dát vám přesnou odpověď. Po Barceloně budou dva dny testů, takže tam by mohlo být snad něco otestováno," zakončil bývalý šéf týmu Ferrari.
Rámus při startu závodu už není takový, jako býval
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.