Pole týmu ve Formuli 1 by se mohlo rozrůst až na 13 týmů, v Bahrajnu to řekl Bernie Ecclestone.
Jedním z těchto dvou týmů by měla být stáj kolem spolumajitele jednoho z týmů v NASCAR, Gene Haase. Dle posledních zpráv je přihláška tohoto týmu dokonce již v pokročilé fázi schvalování a Bernie Ecclestone k tomu řekl: "Budou přijati."
Nicméně 83letý Brit v Bahrajnu odhalil, že se mu pro rok 2015 přihlásil ještě další tým: "Akceptovali jsme ještě také další tým. Jestli to zvládnou nebo ne, to už je jiný příběh. My jsme rádi, že máme další dva týmy. Mluvil jsem s Jeanem Todtem [prezident FIA] a včera jsme se dohodli, že další dva týmy, které sem chtějí, přijmeme."
O druhém z nových týmů zatím nic známo není. Dle nejrůznějších zvěstí by se ale mohlo jednat o z Rumunska podporovaný projekt bývalého šéfa HRT, Colina Kollese. Otázkou také zůstává, jestli se startovní pole rozroste nebo ne, protože Sauber by měl být ve finančních problémech a předsezonní vyjádření majitele Caterhamu o nutnosti získání bodů v letošním ročníku asi netřeba připomínat.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.