Pole týmu ve Formuli 1 by se mohlo rozrůst až na 13 týmů, v Bahrajnu to řekl Bernie Ecclestone.
Jedním z těchto dvou týmů by měla být stáj kolem spolumajitele jednoho z týmů v NASCAR, Gene Haase. Dle posledních zpráv je přihláška tohoto týmu dokonce již v pokročilé fázi schvalování a Bernie Ecclestone k tomu řekl: "Budou přijati."
Nicméně 83letý Brit v Bahrajnu odhalil, že se mu pro rok 2015 přihlásil ještě další tým: "Akceptovali jsme ještě také další tým. Jestli to zvládnou nebo ne, to už je jiný příběh. My jsme rádi, že máme další dva týmy. Mluvil jsem s Jeanem Todtem [prezident FIA] a včera jsme se dohodli, že další dva týmy, které sem chtějí, přijmeme."
O druhém z nových týmů zatím nic známo není. Dle nejrůznějších zvěstí by se ale mohlo jednat o z Rumunska podporovaný projekt bývalého šéfa HRT, Colina Kollese. Otázkou také zůstává, jestli se startovní pole rozroste nebo ne, protože Sauber by měl být ve finančních problémech a předsezonní vyjádření majitele Caterhamu o nutnosti získání bodů v letošním ročníku asi netřeba připomínat.
Max Verstappen si na legendárním okruhu v Monze vyjel pole position pro Velkou cenu Itálie a potvrdil tak svou kvalitu v klíčovém okamžiku kvalifikace.
Isack Hadjar nedávno slavil své první pódiové umístění ve Formuli 1 s týmem Racing Bulls, jeho postup do hlavního Red Bullu se však odkládá. Mladý Francouz ukázal svůj talent a potenciál, ale vedení stáje z Enstone dává přednost postupnému rozvoji, aby si jezdec mohl na další krok připravit pevné základy.
Lando Norris zajel nejrychlejší čas třetího tréninku na Velkou cenu Itálie, přičemž Charles Leclerc mu byl velmi blízko. Celé pole se vešlo do rozdílu menšího než jedné sekundy, což slibuje napínavou kvalifikaci.
Jediný vítěz velké ceny F1 označil své dlouhodobé pokračování u Alpine za „přirozené rozhodnutí“, vycházející z dosavadní spolupráce a důvěry v tým. Podle něj stabilita a jasná vize představují klíč k postupnému zlepšování výkonů.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.