Felipe Massa dostal během závodu v Malajsii do sluchátek informaci, že Vallteri Bottas je rychlejší než on. Brazilec však tyto příkazy ignoroval a za tímto rozhodnutím si stojí. U Williamsu vše prodiskutovali a tým uznal svou chybu - oběma pilotům se omluvil.
Felipe Massa v minulém závodě v Malajsii neuposlechl tým, který jej žádal, aby před sebe pustil Valtteriho Bottase. Claire Williamsová nyní uvedla, že situaci prodiskutovali a oběma pilotům se omluvili. Stejně tak se omlouvají také fanouškům.
"Tu situaci jsme nezvládli dobře s ohledem na oba jezdce, takže jsme se jim samozřejmě omluvili. A jsem ráda, že opravdu upřímně, mohu říci, že jsme to vyřešili. Ta situace v Malajsii nebyla zvládnuta dobře, ale jako tým jsme se z našich chyb pěkně rychle poučili a následujících pár dní jsme procházeli závod v Sepangu minutu po minutě. Sledovali jsme chyby a snažili se přijít na to, jak se jich v budoucnu vyvarovat."
"Udělali jsme to jako tým - jezdci i inženýři - prošli jsme to a všichni to hodili za hlavu. To je to nejdůležitější. Můžete mít otevřenou a upřímnou diskuzi a potom zavedete nové procedury, které vám pomohou se posunout vpřed, abyste stejnou chybu nezopakovali," prozradila Williamsová.
Massa tuto omluvu přijal s vděkem. "Nemyslím, že to, co se stalo, nějak ovlivnilo můj vztah k týmu. Když udělám chybu já, budu první, kdo se omluví. A nyní přišel s omluvou jako první tým. To, co se stalo nebylo správné. Za zavřenými dveřmi jsme si to vyřešili a stojím si za tím, že to, co jsem udělal, bylo správné."
"Víme, že celou dobu je na prvním místě tým, ale já rozhodně jezdím taky za sebe a moje kariéra je pro mě důležitá," okomentoval situaci Massa. Bottas k tomu dodal, že týmu důvěřuje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.