Williams si je jistý, že týmová režie, kterou se tým pokusil aplikovat v závěru závodu v Malajsii, je mezi jezdci a týmem vyřešena.
Po klasickém pozávodním meetingu se má za to, že si tým uspořádal další separátní jednání, kterého se účastnili pouze jezdci Felipe Massa, Valtteri Bottas a hlavní testovací a podpůrný inženýr (zatím zastupuje roli vedoucího inženýra, kterou převezme příští týden Rob Smedley), Rod Nelson. Cílem bylo zajistit, že se podobná situace nebude opakovat.
Massa se rozhodl ignorovat týmový přikaz, aby nechal v závěru předjet kolegu Bottase, který měl, podle mínění týmu, větší možnost předjet před nimi jedoucího Buttona na McLarenu a vybojovat tak 6. místo.
"Sedli jsme si s oběma jezdci a prodiskutovali, co se zde v Malajsii stalo. Oba chápou pozici týmu a také to, proč byli požádáni o to, o co požádáni byli. Cítili jsme, že je to ze strategického pohledu týmu to nejlepší řešení. Chtěli jsme, aby oba jezdci měli možnost zaútočit na Buttona a předjet ho," říká Rod Nelson.
Na GP Německa 2010 nemá Massa vůbec dobré vzpomínky
"Už je to ale vyřešené a jako tým jsme se přes to přenesli. Plně se již soustředíme na nadcházející závod v Bahrajnu." Massa týmu po závodě řekl, že jej opravdu nepotěšilo dostat takovou zprávu, která zněla přesně stejně jako ta z GP Německa v roce 2010, kdy přenechal vítězství na pokyn týmu Ferrari Fernandu Alonsovi.
Brazilec ale záhy prohlásil, že je s týmem spokojený, i když s uvalením týmové režie nesouhlasí: "Jsem v pohodě, abych řekl pravdu, s týmem nemám žádný problém. Máme opravdu dobrý vztah," nechal se slyšet Felipe Massa před odletem do Bahrajnu.
Záznam radiokomunikace Williamsu s oběma jezdci v průběhu závodu
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.