Williams si je jistý, že týmová režie, kterou se tým pokusil aplikovat v závěru závodu v Malajsii, je mezi jezdci a týmem vyřešena.
Po klasickém pozávodním meetingu se má za to, že si tým uspořádal další separátní jednání, kterého se účastnili pouze jezdci Felipe Massa, Valtteri Bottas a hlavní testovací a podpůrný inženýr (zatím zastupuje roli vedoucího inženýra, kterou převezme příští týden Rob Smedley), Rod Nelson. Cílem bylo zajistit, že se podobná situace nebude opakovat.
Massa se rozhodl ignorovat týmový přikaz, aby nechal v závěru předjet kolegu Bottase, který měl, podle mínění týmu, větší možnost předjet před nimi jedoucího Buttona na McLarenu a vybojovat tak 6. místo.
"Sedli jsme si s oběma jezdci a prodiskutovali, co se zde v Malajsii stalo. Oba chápou pozici týmu a také to, proč byli požádáni o to, o co požádáni byli. Cítili jsme, že je to ze strategického pohledu týmu to nejlepší řešení. Chtěli jsme, aby oba jezdci měli možnost zaútočit na Buttona a předjet ho," říká Rod Nelson.
Na GP Německa 2010 nemá Massa vůbec dobré vzpomínky
"Už je to ale vyřešené a jako tým jsme se přes to přenesli. Plně se již soustředíme na nadcházející závod v Bahrajnu." Massa týmu po závodě řekl, že jej opravdu nepotěšilo dostat takovou zprávu, která zněla přesně stejně jako ta z GP Německa v roce 2010, kdy přenechal vítězství na pokyn týmu Ferrari Fernandu Alonsovi.
Brazilec ale záhy prohlásil, že je s týmem spokojený, i když s uvalením týmové režie nesouhlasí: "Jsem v pohodě, abych řekl pravdu, s týmem nemám žádný problém. Máme opravdu dobrý vztah," nechal se slyšet Felipe Massa před odletem do Bahrajnu.
Záznam radiokomunikace Williamsu s oběma jezdci v průběhu závodu
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.