Williams do Malajsie nepřiváží žádné větší novinky, přesto Felipe Massa věří, že mohou stavět na pozitivním, přestože nepovedeném začátku sezóny v Melbourne. Je prý ale potřeba zvýšit přítlak FW36 v zadní části vozu.
Úvodní závod pro Felipeho Massu skončil již ve druhé zatáčce, když do něj narazil Caterham Kamuje Kobajašiho. Přesto Brazilec věří, že jinak mohl Williams bojovat o přední příčky a doufá, že konkurenceschopnost potvrdí i v Malajsii.
"Stále nám chybí trošku přítlaku v zadní části vozu a pracujeme na nápravě. Novinky nebyly připraveny a proto v Malajsii máme téměř stejné auto jako před čtrnácti dny. Sepang je jiný okruh, takže uvidíme, jak si auto povede tady. V továrně se usilovně pracuje na dalším zlepšování. Stále jsou oblasti, kde to můžeme dokázat a jakmile se to podaří, výkonnost ještě poroste," a dodal, že si pochvaluje vyvážení vozu.
"Odteď až do Barcelony uvidíme nejrůznější výsledky a zlepšování od ostatních týmů, stejně jako od nás. Pracujeme na novém balíku, který připravujeme do Číny a uvidíme, jak to půjde. Doufáme, že budeme konkurenceschopní jako v Austrálii."
"Kdybych neměl problém v první zatáčce, mohli jsme mít oba vozy na pódiu, ale i když vezmu v úvahu mou nehodu, stále bylo možné, že Valtteriho uvidíme na bedně. Po nárazu do zdi a defektu pneumatiky ukázal skvělý výkon a velký potenciál, které auto má a to je velmi pozitivní. Doufám, že za to vděčíme autu a ne specifikaci okruhu a snad konkurenceschopnost zopakujeme," uvedl Massa.
Také Valtteri Bottas věří, že by jinak v Austrálii bojovali o pódiová umístění. Fin se propadl polem po chybě, která vyústila v náraz do zdi a defekt pneumatiky. Dojel však nakonec na pátém místě.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.