Všichni netrpělivě mezi dvěma úvodními Velkými Cenami sledovali Mercedes a jeho snahu o záchranu motoru v Hamiltonově monopostu.
Hamiltonův motorV letošním roce již mají jezdci k dispozici pouze 5 motorů na celou sezonu. Pokud by tuto kvótu překročili, pak by při využití šestého agregátu následoval start z boxové uličky. Velké obavy měl po austrálském závodu Lewis Hamilton, který zaznamenal hned v prvním závodu roku problém s motorem, který jej vyřadil.
Avšak zdá se, že Mercedes bude schopný použít motor z Austrálie i v Malajsii. "Držím place a doufám, že jej budeme moci opět použít. V posledních několika dnech jsem o tom dost mluvil s inženýry, kteří to pořád vyšetřují. Podle toho, na co zatím přišli, to vypadá na to, že byl problém s kabeláží, která vede k motoru," říká jezdec pro Mirror.
Motor z Austrálie by měl být použitelný i v Malajsii, případně dalších závodech
"Nemohli jsme s tím nic nadělat. Naštěstí jsme včas zastavili, to musím přiznat. Auto sice pořád jelo, ale už ne moc rychle." Vzpomíná na nepovedený vstup do nového roku mistr světa z roku 2008.
Spotřeba Toro RossoO vyloučení Daniela Ricciarda z Red Bullu se toho napsalo a namluvilo již dost. Avšak teď vyplulo na povrch, že i druhý tým rakouského miliardáře, Toro Rosso, měl problém se spotřebou. Technik Renaultu, Ricardo Penteado, který pracuje v týmu Toro Rosso, to odhalil s tím, že jeho tým se rozhodl respektovat zprávy z průtokoměru a průtok paliva omezil.
Hoši od Toro Rosso mohou děkovat týmu, že se rozhodl neignorovat zprávy z průtokoměru
Jen připomeňme, že maximální průtok paliva je 100 kg/h, více o letošních změnách zde. Toro Rosso tak reagovalo opačně než Red Bull, který se rozhodl jednotný průtokoměr ignorovat a věřit vlastním výpočtům.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.