U Force Indie panují po úvodním závodu rozporuplné pocity. Získali body, ale na soupeře ztrácejí a mají tak před sebou ještě kus práce.
U Force Indie věří, že mají co dohánět, potože na své rivaly s motory Mercedes zatím ztrácejí. V Austrálii se prý trápili víc, než čekali.
Lépe si vedl Nico Hülkenberg, který nakonec po diskvalifikaci Daniela Ricciarda obsadil šesté místo. Pohyboval se na čtvrtém místě a dlouho za sebou držel i Ferrari Fernanda Alonsa. Němec se před závodem netajil tím, že cílem byly body, což splnili. Na poslední bodovanou příčku se totiž dostal i jeho týmový kolega Sergio Pérez.
Zástupce šéfa týmu, Bob Fernley, však jejich výkon označil za akceptovatelný, ale nijak výjimečný a žádá od týmu zmenšení ztráty soupeře. "Bylo to dobré, ale ne tak dobré, jak bychom chtěli. Trošku nám chyběla závodní rychlost, kterou bychom si představovali a máme tak co se výkonnosti týče ještě co dělat. Nyní se na to zaměřujeme," okomentoval formu indického týmu pro Autosport.
"Máme spolehlivost, což je dobré a která je společná pro týmy s motory Mercedes napříč paddockem. Musíme se tedy zvednout a ujistit se, že budeme bojovat s McLareny a Williamsy," má jasno Fernley.
Podle něj již nebude možné získat výrazné zlepšení výkonu pohonných jednotek a potvrdil, že do Malajsie přiveze Force India novinky. "Něco málo přivezeme, ale vývojový program jede naplno. Popravdě řečeno aerodynamickou válku očekáváme až na začátku evropských závodů a myslím, že i teď se to posune vpřed," upozornil.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.
Při jízdě s Ferrari F2008 na Goodwoodu si Felipe Massa neodpustil vtipnou poznámku o svém ztraceném titulu z roku 2008. I po letech tak připomněl kontroverzní finále sezony, které mu uniklo v posledních vteřinách závodu.
Výkonnostní propad Red Bullu s monopostem RB21 nabírá na obrátkách – po sérii nepřesvědčivých výsledků se tým propadl až na čtvrtou příčku Poháru konstruktérů.
Svět Formule 1 celý týden žije odchodem Christiana Hornera z Red Bullu. Své stanovisko k této události už vyjádřil i jeden z mistrů světa.
Will Buxton a Jennie Gow se zamýšlejí nad tím, kam by mohla vést další kariérní cesta Christiana Hornera, pokud by opustil Red Bull. Zvažují jak jeho možný přesun do vedení F1, tak i variantu dočasného ústupu z veřejného prostoru.