Šéf týmu Ferrari, Stefano Domenicali, se nechal slyšet, že nemá cenu neustále uvažovat, jestli jeho tým v zimě odvedl dostatečně dobrou práci. Důraz klade na aktuální vylepšení auta.
Ani Fernando Alonso ani Kimi Räikkönen se nedokázali v Austrálii dostat na podium. Tým Ferrari si poté musel připustit, že zaostává za ostatními. Celou stáj tedy čekají náročné týdny, ve kterých se musí pokusit co možná nejrychleji zlepšit výkonnost auta.
Stefano Domenicali vyzývá tým, aby neztrácel čas polemizováním nad tím, kdo udělal jakou chybu, ale plně se koncentrovalna vývoj auta: "Jde o to, aby každý odvedl svoji práci, na kterou se bude plně soustředit. Není třeba si říkat, jestli to byla moje nebo tvoje chyba."
"Jako tým musíme reagovat společně. A přesně o to jsem požádal všechny svoje inženýry a techniky." Ferrari se podle něj nemůže zaměřit pouze na jednu konkrétní oblast, ve které se musí zlepšit. Vylepšení je třeba jak na autě samotném, tak i na motoru.
Alonso potřeboval vyšší výkon, aby Hülkenberga předjel
Alonso v Austrálii nedokázal na trati předjet Hülkenberga s Force Indii (dostal se před něj až díky zastávce v boxech), k motorům tedy Domenicali říká: "Zde se musíme zlepšit. Čím víc máte síly, tím kratší dobu musíte jet pod plynem. To přináší velké výhody v oblasti spotřeby paliva. Musíme se v této oblasti hodně zlepšit, ale stejně tak je třeba zapracovat na autě."
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.