V neděli večer se Ron Dennis nijak netajil svojí spokojeností nejenom s výkonem Kevina Magnussena, ale také celého týmu McLaren. Jeho tým vybojoval po diskvalifikaci Daniela Ricciarda druhé a třetí místo.
"Tým byl velmi soustředěný, udělali jsme správná rozhodnutí vždy v pravou chvíli. Je to dobré, nejsme zde proto, abychom dojížděli třetí, ale abychom vyhrávali. Nebudeme spokojeni do doby, než vyhrajeme. Struktura týmu vyzrává a přirozeně vyhrajeme," začal Ron Dennis.
Ten před Austrálií prohlásil, že jeho role nebude spočívat v tom, že bude sedět na pit wall. Tým již předal Ericu Boullierovi: "Nebyl jsem na boxové zdi, abych mu [Boullierovi] říkal, co má dělat. Opravdu jsme se v boxu snažil pochopit závodní strategii, která se během závodu měnila.
Jsem závodník, takže představa, že bych ji nepochopil a nepřispěl týmu, mi nejde do hlavy. Občas, když prostě pozorujete věci zvnějšku, tak můžete říct: 'Proč to neudělat tak a tak?'. Je luxusní nemít žádnou roli v týmu. Když prostě jen stojíte v pozadí a sledujete, co se děje. Každý je otevřený změnám a když víte, co změnit, pak Vám to může pomoci.
Nědělním výsledkem byla skvělá snaha týmu. Jezdce jsme zavolali do boxů ve správnou chvíli, tým agilně reagoval na výjezdy safety caru, zastávky jsme zvládli také bez chyby, pneumatiky fungovaly, také palivová strategie fungovala. Potěšila mě disciplína týmu. Každý ví, co má dělat."
Výkon týmu se Dennisovi libil
Ron se také dostal k potenciálu týmu: "Zatím nemáme rychlost na to, abychom vyhráli. Ale tohle byl úvodní závod, ve kterém jste mohli naakumulovat body. Máme velice jasnou představu o rychlosti a tak víme, kdy můžeme realisticky očekávat vítězství. Ale neptejte se mě kdy to bude, neodpovím Vám. Nevrátíte se zpět přes noc, zabere to čas.
Pojedu na víc než 10 závodů a méně než 16. Nevím, na které to vyjde. Většinou pojedu na závodu z důvodu investorů nebo akcionářů. Občas jsou také různá jednání, kterých se musím zúčastnit."
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.