Felipe Massa, který po osmi letech ztratil sedačku u Ferrari, se cítí u svého nového zaměstnavatele skvěle. Williamsu s motory Mercedesu se zatím poměrně daří.
Na konci loňské sezóny se zdálo, že Massovo kariéra u top týmů končí. Williams patřil k nejhorším týmům a každý bod byl pro ně zázrakem. Letos by to však i díky novým pravidlům mělo být úplně jinak. Williams změnil výrobce motorů a nemohl si vybrat šťastněji. Díky Mercedesu má minimálně na začátku sezóny slušnou výhodu oproti většině pole.
"Jsem šťasný, to je pravda. Změna motorů je pro Williams prvním krokem k úspěchu. Cítím, že naše auto je velmi silné a já jsem hladový po tom, abych konečně znovu vyhrál," řekl 32letý Brazilec.
Massa zavzpomínal také na kariéru u Ferrari. Massa u Italů zažil radost z titulu, i když ta v Brazílii v roce 2008 trvala jen několik vteřin než se ukázalo, že Hamilton v poslední zatáčce předjel Glocka. Po příchodu Alonsa se však Massa stal jasnou týmovou dvojkou a v té době už tak spokojen nebyl.
"Čas, kdy jsem musel někomu sloužit je pryč. Williams chce, abych přebral vůdčí roli. Je normální, že občas v týmu děláte věci, kterým v tu chvíli nerozumíte, ale když jsem u Ferrari nemohl vyhrávat, tak jsem vlastně nebyl závodním jezdcem," zavzpomínal Massa kriticky na Ferrari.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.