Williams nevidí žádný důvod, proč by neměl být schopný držet vývojové tempo s ostatními velkými týmy F1. Po slibných výkonech v testech je stáj z Grove po opravdu dlouhé době považována mnohými za jednoho z uchazečů o podiová umístění, alespoň zkraje roku.
Otázkou ale je, jak se stáji povede v delším časovém období? Týmy s větším finančním zázemím budou schopny nainvestovat větší množství do vývoje vozu a budou si moci dovolit být více agresivní. Přes Williams by se mohly v brzké době výkonnostně dostat a odskočit mu. Claire Williams, dcera Franka, však věří, že jejich soukromý tým bude schopný udržet krok s těmi nejlepšími během celé sezony.
V plánu je totiž posílení rozpočtu. "Jsme nezávislí, takže rozpočet je pro nás vždy tématem. Během zimy se nám ale po obchodní stránce věci podařilo odvést dobrou práci. Máme nového hlavního sponzora a navíc tři další sponzory, takže jsme docela spokojení. Ale ve Formuli 1 nikdy nemáte dostatek peněz.
Já osobně navíc nejsem zastáncem toho, že k úspěchu potřebujete vždy masivní rozpočet. Jsme v dobré pozici pro závody, měli bychom být konkurenceschopní, takže teď jen musíme pokračovat v práci na udržení této pozice. Jsme si moc dobře vědomi závodu ve vývoji. Máme jistý plán, který by nám měl zajistit udržení se v pozici na čele startovního roštu. To je možné jen skrze vývoj.
Není pochyb o vylepšené finanční situaci týmu, ale bude to stačit na nejlepší?
Není to situace, do které byste se chtěli dostat, ale může se stát, že Vám kvůli vývoji vozu dojdou peníze." Williams sice ujišťuje o dostatečných finančních prostředcích pro vývoj, avšak připouští, že by bylo velmi vhodné, kdyby zkraje sezony stáj využila problémy ostatních a dokázala z nich vytěžit maximum.
"Myslím, že musíme využít problémy našich rivalů a v prvních čtyřech závodech z nich vytěžit maximum. Každý se bude snažit co nejrychleji dotáhnout na čelo, v takové pozici se momentálně nacházíme," zakončila Williams.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.