Nejlépe je na tom podle Felipeho Massy na začátku sezóny Mercedes, z boje o titul ale nevylučuje ani zákazníky Renaultu - Red Bull či Lotus.
"Pokud byste se mě zeptali, který tým je na čele, pak si upřímně myslím, že Mercedes. Ale uvidíme, nyní nastane čas porozumět tomu, kdo je skutečně vpředu, když vstoupíme do kvalifikace a všichni pojedou se stejným množstvím paliva a na nových pneumatikách. Pak pochopíte, jak si na tom ve srovnání s ostatními stojí," říká Massa pro ESPN.
Stáje poháněné motory Renault se sice v předsezónních testech trápily, Massa však z boje o titul nevylučuje nikoho: "Máte tolik dalších týmů, které budou bojovat. Možná to bude McLaren, možná Ferrari, a nevíme, jak na tom je Red Bull, protože nejezdili. Pořád stáli v garáži, ale nemůžete říci: 'Zapomeňte na Red Bull.'"
"Vědí, jak postavit rychlé auto a jak být konkurenceschopní, a jakmile vyřeší své problémy, budou tam. Na odepisování je příliš brzy. Na čele bude možná Red Bull nebo Lotus, a nikdo to nemusí očekávat. Na to je příliš brzy a věci se teď podle mě mohou velmi rychle měnit," vysvětluje brazilský jezdec, který letos přestoupil z Ferrari k Williamsu.
Se svým vozem FW36 je od prvního svezení spokojený: "Mám z něj skvělý pocit od té doby, co jsem s ním poprvé jel, také z toho, jak jsme auto do posledního testu v Bahrajnu vylepšili. To, jak tým fungoval a jak bylo auto spolehlivé - vše bylo pozitivní. Těžko říct, jak na tom jsme, důležité je vždy držet se při zemi a nemyslet si, že jste dále, než vlastně jste."
Felipe Massa s novým Williamsem FW36 (foto: Williams F1 Team)
"Uvidíme a jistotu získáme za týden, ale rozhodně budu velmi nadšený, pokud nám to půjde dobře a zažijeme povedený start. Víme, že jednou z nejdůležitějších věcí je být v prvním závodě konkurenceschopní, ale také spolehliví," dodává Massa, jehož vůz bude letos pohánět turbomotor Mercedesu.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.